Tvillinger, trillinger, firlinger....
Har du to, tre eller fire barn i magen? Endelig et sted å treffe andre som er i "samme båt".
Snart 1 år siden mine tvillinger kom til verden......
12:37 17.05.2008
Hei!
Fikk bare lyst til å skrive noen ord om hvordan dette 1 året med tvillinger har vært. Startet veldig tøft, med preeklampsi, keisersnitt, langt opphold på sykehuset......Nå er tvillingene snart 1 år og dette året har gått sååå fort. I begynnelsen var det til tider tøft med to små i huset. Det går i ett hele dagen med rutiner, soving, turer, mating++++Det er først nå jeg føler energien min har kommet tilbake. Det tok nesten ett år. Men, det er jo bare såå koselig med tvillinger. Kunne ikke vært foruten dem. Det er så artig å se hvordan de utvikler seg fra dag til dag. Nå går de langs stuebordet, reiser seg, krabber, ja snart løper de vel fra mamman sin også. Det sies at en må kose seg det første året for det går så fort. Jeg prøvde det men var veldig sliten til tider. Ikke misforstå meg, men det å ha to er dobbelt så mye arbeid. Først nå vi koser oss skikkelig. Lykke til med deres en, to eller tre:)
Sv: Snart 1 år siden mine tvillinger kom til verden......
13:23 18.05.2008
Takk for den lille innblikken i din hverdag! Fint å lese om hvordan dere tvillingmammaer har hatt det. Selv venter jeg mine små hvilken dag som helst...
Sv: Snart 1 år siden mine tvillinger kom til verden......
21:14 27.05.2008
Hei!
Koselig å lese historien din.
Mine prinsesser er også nesten et år.
Jeg syntes at det siste halvåret har vert en drøm.
De første 4 mnd gråt de ca 4-5 timer hver dag (x2!!)
De gråt også mye på natta. De hadde kolikk. De var 4 mnd da jeg etter mye strev og slit med amming (brystbettenelse, for små brystvorter, skjold, osv) Gikk over på morsmelkerstatning, gikk alt mye bedre. Det tok meg to mnd til før jeg følte meg som et menneske igjen.
Nå koser jeg meg med dem hele dagen, og føler ikke at det er så mye å gjøre lenger. Gleder meg til de begynner å gå. Elsker å vere tobarnsmor (snart 3 barnsmor.)