Strever du med å bli gravid? Du er ikke alene.
Etter oppfordring har vi nå valgt å ta bort anonymknappen, så vær obs på det når du legger inn innlegg.
Mvh Jordmor Siri
Flere som skal teste 23.mai? |
20:18 17.05.2008 |
Skal vi følge hverandre?
Har dere noen symptomer?
Eller er det for tidlig tro? |
| kanINA *1 pp* |
|
|
Sv: Flere som skal teste 23.mai? |
20:26 17.05.2008 |
Hei,
Jeg skal teste den 23!
Er veeeeldig trøtt (det var også det tydeligste symptomet som jeg hadde i det forrige sv.skapet), litt mer sulten enn vanlig (spesielt lyst på søte kaker :), har mye murring i magen. Hadde antydning til kvalme (bare bitte litte grann) i går og i dag. Var ikke kvlam i det forrige sv.skapet, men fikk sterk kvalme ved EL siste 3 mnd. Dette er 1 pp, så det blir spennende å se:)
Har du noen symptomer? |
| Paprikka |
|
|
21:00 17.05.2008 |
Jeg skal også teste da. Vi er invitert på fest da, pluss at jeg har IKM, så da skjer det! :)
Kjenner ting skje med kroppen min, men jeg ble veldig lurt sist pp så jeg har ikke tenkt å kjenne etter symptomer.
Har egentlig liten tro på denne pp, for vi har bare hatt sex 2 ganger og det hadde egentlig ikke gjort noe om det ikke klaffet akkurat nå. Et par som er veldig nær oss mistet babyn sin i uke 14 denne uken, og vi føler at det hadde vært bad timing å blitt gravide nå... Men samtidig så blir vi veldig glad om vi er gravid, skjønner?
Jeg vil uansett slå følge! Tester tidlig fredagmorgen og springer på Bli gravid med en gang resultatet viser seg. |
| NewMom |
|
|
22:43 17.05.2008 |
Flere som har tenkt å teste den 23? Dytter :) |
| Paprikka |
|
|
17:51 18.05.2008 |
Jeg skal teste til helgen:-) Kan hende det er loitt tidlig, men skal egentlig på fest fredag.....Burde kanskje teste over helgen, men er man gravid så er man. Det blir mitt 3 barn:-) Får bare se om den sitter da. Hadde ikke noe symtomer med de andre unga, så får bare se å da.
Lykke til alle sam tester til helgen:-)
|
| 1606 |
|
|
18:01 18.05.2008 |
Sambo har bursdag 23 mai,så jeg håper på å kunne gi han en virkelig fin bursdagsgave:)
Når det gjelder symptomer så har jeg merket.
Fryser mye (og så kan jeg plutselig bli veldig varm)
Har masse mensmurringer.
Verker i korsryggen.
Småkvalm til tider.
Humør svingninger delux.
Kjempetrøtt.
Svimel.
Men det kan være b12 nivået mitt er lavt igjen, får ta ensprøyte og se om ting bedrer seg.
|
| kanINA *1 pp* |
|
|
18:32 18.05.2008 |
Jeg var så utålmodig i dag, så jeg tok en EL strimmel-test. Da kom det en ganske tydelig strek ved siden av kontroll streken. Har i hvert fall 7 strimler til, så jeg blir nok å jukse-teste frem til fredagen. Da får jeg i det minste teste om de er like pålitelige som graviditetstestene:) |
| Paprikka |
|
|
18:42 18.05.2008 |
Jeg testet med en cb i går.
Men den var negativ.
Er ikke helt 100% sikker på når jeg skal ha ikm, første pp etter pilleslutt.
Men en gang mellom 22 og 26 mai skal være rett.
Har en cb digital, 2 cb og 6-7 billigtester liggende.
Frister å prøve en test igjen i morgen, men skal prøve å være flink.
Tenkte å ta en cb digital på fredag siden jeg ikke er helt sikker på når.
Den kan jo tas inntil 4 dager før ikm og da skal jeg jo være innenfor uansett.
Har egentlig lyst å teste hver dag for å se hvor tidlig man eventuelt kan teste positivt.
Men jeg har ikke så mye tro på at jeg kommer til å gjøre det denne pp'n. Da jeg var gravid med snuppa, hadde jeg en utrolig energi, men sleit mye med trøtthet også.
Eneste jeg merket det på var at jeg fikk litt ømme brystvorter noen dager før ikm. Og var litt småkvalm på morgenen, husker jeg drak saft til frokost i stedet for melk. |
| kanINA *1 pp* |
|
|
18:57 18.05.2008 |
Hei,
første gang ble jeg gravid fra 1 forsøk. Da husker jeg at jeg var veldig trøtt. Føler likedann nå.
Jeg kommer til å bruke opp alle disse 7 EL test strimlene frem til fredag, tenker jeg. Jeg har en CB monitor som jeg låner hos ei venninne, så da har jeg ikke bruk for strimlene uansett:)
Dette er så spennende!!!! |
| Paprikka |
|
|
19:03 18.05.2008 |
Hei!
Jeg tenkte jeg skulle teste 23. mai.
Nettop startet prøvingen etter 1 SA og 1 MA i fjor (siste halvdel av 2007) så jeg er ekstra spent nå. Hadde masse symptomer de to graviditetene og begynner å kjenne igjen noe av det nå, men dette kan jo være symptomer på mens...
Symptomer som kan lure meg: ;) (håper de betyr positiv test snart!!!)
*Oppblåst (fjerter mye!)
*Litt småkvalm
*murring i mage og korsrygg (mensmurring)
* bitte litt ømme pupper hvis jeg kjenner etter
*temperaturstigning
*ømme ledd
*kjempetrøtt!
Ang. dette med temperatur. Det er nytt for meg, men ser at flere skriver om dette som et symptom. De siste 3 dagene har jeg våknet opp med roser i kinnene og følt meg litt varmere enn normalt. Jeg fryser og har små hetetokter om hverandre. temperaturen startet på 36,4 - 36,4 - 37,0 - 37,2. Noen som vet hva det betyr? (normaltemp på dette termometeret på under 36 -> putter det under armen).
Håper dette er gangen det skal fungere! Skulle hatt termin 24.05.2008 om jeg hadde klart å beholde den siste, men hadde desverre en tøff ma i uke 11 som har skremt meg litt....
Godt å ha disse sidene der man kan dele erfaringer etc... Da vet jeg at jeg ikke er alene! (Samboer er desverre gutt og forstår ikke alltid mine bekymringer... thihi... )
Lykke til jenter! Skal skrive hva mitt resultat ble 23.05 og håper dere gjør det samme, uansett om det er positivt eller negativt svar... |
| Prøver igjen... |
|
|
19:04 18.05.2008 |
Jepp!!! Er kjempespent.. Har ingen barn fra før, og dette er andre pp.. :)
Venter egentlig mens torsd eller fred.. så blir nok en test på fredag tenker jeg :s
Har ikke veldig klare symptomer (og mye kan jo være ønsketenkning), men har vært litt uggen idag og i går. Gjesper og er trøtt hele tiden, mye vann/spytt i munnen med litt rar metallsmak.. Kjenner også av og til litt menslignende smerter nederst i magen..
Kan jo håpe?
Lykke til du også.. Er du fra forresten?? |
| magefølelse :) |
|
|
20:30 18.05.2008 |
Dette høres ut som veldig gravid-symtomer! Lykke til! Tror det blir mye testing her på fredag :) |
| Paprikka |
|
|
20:41 18.05.2008 |
Ja:) Så gøy med denne tråden, da finner jeg dere lett om 5 dager når vi alle har et kryss, en blå strek, en rosa strek eller ordet gravid å juble og skryte av! :) |
| NewMom |
|
|
20:47 18.05.2008 |
Da er vi faktisk en liten håndfull med jenter som kan følge hverandre denne uken og forhåpenligvis inn på 1. tri.
Dette blir spennende:)
Noen som har planer om å snikteste litt også? |
| kanINA *1 pp* |
|
|
21:21 18.05.2008 |
Jeg har ikm 23. mai.. Så hvis ikke tr er kommet, så blir det testing for meg og.. :-)
Jeg har bestemt meg for ikke å snikteste (garanterer ikke at jeg klarer å holde det..), det er så kjipt å se det negative resultatet... Så jeg venter til jeg er nesten sikker på at det er noe.
Har ingen spesielle symptomer, men jeg lot meg også lure litt forrige måned, så jeg prøver å ikke lete for mye..
Det eneste jeg har tenkt på som litt annerledes denne måneden, er at jeg på fredag og lørdag (ca 1 uke etter el) hadde litt murringer.. Noe som jeg håper kan ha vært festesmerter.. Men vi får se.
Jeg har en sønn på snart 2 1/2 år, og en ma i uke 11 i februar.. Så jeg er veldig klar for at det skal klaffe snart!! J
eg krysser fingrene for oss alle sammen!! Lykke til!! :-) |
| Snoopy (2pp etter MA) |
|
|
21:26 18.05.2008 |
Har bestilt slike billigtester, så mulig det blir litt sniktesting på meg om disse dumper ned i postkassen før den 23..... |
| Prøver igjen... |
|
|
21:29 18.05.2008 |
Har så pass selvinnsikt, at jeg vet at....jeg kommer til å snikteste. Når har jeg 1 test liggende hjemme. Uansett vil jeg tro på resultatet bare hvis det er testet samme 2 ganger. Dermed må jeg kjøpe ektra test, og da er det sååå enklet å kjøpe dobbelpakning :)
Da tar vi en oppdatering i morgen på hvem som har sniktestet :) |
| Paprikka |
|
|
21:38 18.05.2008 |
Ja, da tar vi en oppdatering i morgen:)
siden jeg har en del billigtester liggende, blir det nok en del testing denne uken vil jeg tro.
Jeg eier ingen viljestyrke....hehehe |
| kanINA *1 pp* |
|
|
21:41 18.05.2008 |
Hiver meg på i denne tråden jeg. Er i pp2 nå, har siden EL vært usannsynlig trøtt (heelt ulikt meg) og hatt litt mensmurring i magen. Også litt oppblåst i perioder, men kan jo være hva som helst. Jeg har ikm 23.-26. mai - litt usikkert grunnet mangeårig pillebruk...
Spennende å titte innom her til helga! |
| Veumjenta |
|
|
21:52 18.05.2008 |
Jeg også slenger meg med her, men har ikke IKM før 24 da:) Håper det er ok!?
Jeg har ikke så mange symptomer, men blødde litt i dag....håper jo innmari at det er en festeblødning, men det er ikke godt å si!Har hvertfall aldri gjordt det før.
Har også litt magesmerter av ymse sort, ekkel smak i munnen og tidvis kvalm. Litt dårligere appetitt en vanlig.
Jeg har noen billigstrimler liggende, men skal prøve å la være å teste til hvertfall ukeslutt:)
Dette er jaggu spennende jenter!!! |
| JulieF*9pp* |
|
|
22:02 18.05.2008 |
slenger meg på her jeg oxo, er litt usikker på åssen syklusen min er for tiden men jag skal ikm 23-24... så vi krysser fingre.. føler meg veldig oppblåst i magen, kvalm trøttt og sliten hele tiden. ikke så deilig.. så håper på at det har satt seg en liten spire her nå ja... |
| venterogventer håper på 09. |
|
|
21:56 18.05.2008 |
veumjenta: er i samme situasjon vi da.
Jeg er heller ikke 100% sikker på når jeg har ikm, men rundt samme dato som deg:) |
| kanINA *1 pp* |
|
|
22:08 18.05.2008 |
kanINA: dette er i hvert fall veldig spennende! Vi krysser fingre og tær for at det har slått seg ned en spire hos noen av damene her inne ihvert fall :)
Nå blir det senga på meg - bare trøtt om dagen! |
| Veumjenta |
|
|
22:16 18.05.2008 |
hei. jeg skal teste 22 mai. det er mens dag. jeg har ingen symptomer.. det hadde jeg heller ikke forrige svangerskap før det hadde gått noen uker. har prøvd i 11 pp nå så hadde vært fabelaktig flott med en spire.
brukt eggløsningstester denne pp og den slo ut to dager med sterke streker. har hatt masse sex før og etter eggløsning. jeg har også kjent stiknnger i siden så blir jeg ikke gravi denne pp har jeg enten ikke hatt eggløsning eller noe galt med sæden til mannen min. begynner i allefall å spekulere etter så mange pp....
lykke til alle sammen.... |
| sekke |
|
|
22:58 18.05.2008 |
Skal også teste 22. mai. Ingen symptomer og negativ test fire dager før ikm. Føler meg ikke gravid i det hele tatt, men gjorde jeg vel egentlig ikke før jeg teste positivt sist svangerskap.
Krysser fingrene for oss alle!=0) |
| MilleMamma84 1.pp |
|
|
14:59 19.05.2008 |
Noen som har jukse - testet ennå? Må innrømme at jeg falt for fristelsen i dag... skikkelig impulsivt da jeg gikk forbi et apotek... (testoman... jeg?!) Var selvfølgelig ikke positiv. Tror ikke den hadde vært det om jeg er gravid heller... det var ikke mårraurin og altfor mange dager til ikt... (men jeg så en svaaak skyggestrek om jeg så virkelig godt etter da) |
| Prøver igjen... |
|
|
15:16 19.05.2008 |
Litt sein jeg. Men henger meg på tror jeg har IKM rundt helgen. Litt usikkert grunnet SA. Men har allerede begynt og kjenne "symptomer": MErringer og småkvalm. Blir fort varm og kald. Veeeldig tørst til tider + +. Må nok ta første test til fredag:) eller kanskje i morgen.. Hehe klarar ikke vente stort lenger. |
| *kathrine*1PP etter SA |
|
|
19:14 19.05.2008 |
Jeg jukse-testet i dag.
Har noen billigtester liggende, men lurer på om det er noe galt med denne forsendelsen, 3 testen som ikke virket slik den skulle.
Må nok prøve en ny en i morgentidlig.
Er uansett for tidlig å teste, men bare på gøy, hvis jeg er gravid hadde det vært litt gøy å se hvor tidlig man kan teste. |
| kanINA *1 pp* |
|
|
17:59 19.05.2008 |
Jeg jukset "litt". Har igjen testet på en EL-stipes. Det kom en tydelig strek ved siden av kontroll streken, men kontrollstreken var fortsatt mye tydeligere. Noen som har erfaringer med disse?
Har vært ganske kvalm i dag i lunsj tiden, ellers så er det murring i magen.....Skal teste på EL-stripes også i morgen :) |
| Paprikka |
|
|
20:22 19.05.2008 |
Det er så spennende! Ikke mange dager igjen nå!
Ser på resultatlisten vår at mange har testet positivt, (og at noen desverre har fått TR) håper vi kan skrive oss på der på fredag.
Gøy med tjuvtestingen deres da, jeg tror jeg skal greie å holde meg.
Jeg hadde en blødning i går, og pittelitt i dag, hadde noe lignende i 3 dager sist pp også. Da kom den 9 dager før TR, trodde det var festeblødninger, noe det ikke var. Så nå håper jeg ikke på noe, ble ganske skuffet sist pp for jeg kjente jo så mange symptomer... |
| NewMom |
|
|
20:49 19.05.2008 |
Har dere flere symptomer på at fredagen blir en glad dag?
Jeg håper ikke jeg blir altfor skuffet, for har så mange symptomer at jeg er nesten sikker på at jeg er gravid... Blir bare kvalmere og kvalmere, puppene blir ømmere samt synlige blodårer i dag, begynt å klø litt, har feber uten å være syk, kjempe oppblåst, trøtt, humørsyk, fort sliten... kroppen lurer meg sikkert godt denne gangen... |
| Prøver igjen... |
|
|
22:31 19.05.2008 |
Må ta en ny test i morgen jeg.
Den jeg tok i dag virket ikke, så da teller den ikke heller...hehehe
Håper den neste virker i hvertfall, da kan jeg kanskje klare å holde meg til fredag. |
| kanINA *1 pp* |
|
|
23:04 19.05.2008 |
Jeg blir bare kvalmere og kvalmere.... og veeeldig trøtt!
Må bare teste i morgen tidlig med en stripes.
Snakkes i morgen! God natt, gjeeesp |
| Paprikka |
|
|
09:42 20.05.2008 |
Negativ test i dag morges.
Hadde ikke ventet noe annet, men blir alikevel skuffa, se om jeg klarer å holde meg til fredag nå.
Føler virkelig at det ikke er min tur denne mnd, til tross for symptomene. Er mye rart som skjer i kroppen etter pilleslutt også.
Har så vannvittige menssmerter så jeg forventer å finne blod på papiret hver gang jeg er på do:(
Lei ventingen nå:( |
| kanINA *1 pp* |
|
|
09:42 20.05.2008 |
paprikka: Hvordan gikk det med deg i dag da? |
| kanINA *1 pp* |
|
|
10:38 20.05.2008 |
Hei! Drister meg til å skrive av meg noen tanker jeg og. Livet er jammen rart...Første gang jeg ble gravid var jeg 25. Det var ikke planlagt, dårlig oversikt over fruktbare perioder og vips tvillinger. Andre gang samme, med 1 barn. Skulle ikke jeg hatt mensen? Får ta en test! (må legge til at alle barna var svært ønsket!) Tredje gangen var jeg 38 år og ble gravid første pp etter å ha fjernet spiral. Nå ønsker vi oss et siste barn. Er nå i 3pp og tror hver mnd at jeg er gravid. Så det der med symptomer har jeg gitt opp. Har alle mulige når jeg ønsker det... Blir tussete av denne testingen også, så nå skal jeg holde meg til fredag om jeg ikke har fått tr. Selvom jeg er 41 år fungerer syklusen som en klokke. 28-29 dager, el dag 14-15(kjenner det godt!). Har en fantasi på at egget nok blir befruktet, men av en eller annen grunn ikke fester seg. Vi får se om det er meningen at vi skal ha flere barn:) Hvis ikke er det fantastisk med de vi allerede har! Lykke til alle sammen!! |
| magica fra tryll |
|
|
11:59 20.05.2008 |
Hei!
Jeg har disse billige EL stimlene. Klarte ikke å holde ut og testet i går kveld før jeg la meg- da ble det to veldig tydelige streker. Men når jeg tok en strimmel i morgest synes jeg at den ene streken var litt svakere enn den var i går. Skal også teste med en strimmel i kveld. Så tar jeg nok en CB test på torsdagsmorgen.
Føler meg litt småkvalm. Bruker å være så kvlam når jeg har EL, så da håper jeg at dette er en bra indikasjon, siden graviditetshormonet er "noe lignende" som EL hormonet.
Vi holder komtakt utover kvelden :) |
| Paprikka |
|
|
18:39 20.05.2008 |
Til kanINA:
Det vel litt for tidlig å si noen enda, så jeg synes ikke at du skal begynne å deppe :) Mulig også at kroppen trenger litt tid til å komme seg over p-pillene! |
| Paprikka |
|
|
19:29 20.05.2008 |
paprikka: Ja, regner egentlig med det.
Har jo gått på pillen siden ca januar nå, tar nok litt tid før de er ute av kroppen. Forbereder meg på at juni blir min måned.
Hvordan har det gått med testen din i kveld? |
| kanINA *1 pp* |
|
|
19:35 20.05.2008 |
Slenger meg inn her jeg også, skal ha tr den 24 mai. har veldig ømme pupper, trøtt som bare det og litt oppblåst mage. Skal egentlig ut med jobben på fredagen, derfor tar jeg en test.
Lykke til alle sammen:))) |
| Guttenprinsen |
|
|
21:09 20.05.2008 |
Hei!
Jeg tok nok en EL - stimmel i kveld, og da kom det frem to veldig tydelige streker. Egentlig samme som i går. Da var det veldig rart at det kom en svakere strek i morgest. Begynner nesten å tro at hos meg er det høyere konsentrasjon av hormonet på ettermiddagen enn om morgenen. Har to strimler igjen, så jeg tror jeg kanskje skal prøve i morgen igjen, eller..... har også en CB liggende....stoor fare for at det blir en test da:) Når skal jeg teste da? om morgenen eller på ettermiddagen? |
| Paprikka |
|
|
20:12 20.05.2008 |
Er det fredag i dag? Sukk, dagene går så sakte.... |
| NewMom |
|
|
23:01 20.05.2008 |
slenger meg på jeg også. Litt usikkert om jeg har IKM på fredag. Trodde egentlig jeg hadde ikm 16 mai, men fikk utslag på el test en uke tidligere enn jeg trodde. Dvs at nå på fredag er det 2 uker siden el. Da må jeg kunne få utslag enten pos/neg? |
| Pernilla75 |
|
|
23:03 20.05.2008 |
Fikk el en uke senere enn jeg trodde. Feil i forrige innlegg |
| Pernilla75 |
|
|
08:41 21.05.2008 |
Slenger meg på her jeg. Trodde først at ikm var 27.mai, men så kom el et par dager tidligere så tror ikm er 25. nå...men har stoooore planer om å teste på fredag! Enten ikm er 25. eller 27. så er det muligheter for svar, testet nemlig positivt 4 dager før ikm sist jeg var gravid! :D
La tida gå forrrrrrrrrrrt! |
| Meliah |
|
|
10:02 21.05.2008 |
Nå klarte jeg ikke å vente lenger (har ikm i morgen) og tok en CB test. Det kom en svak vertikal strek:) Tør ikke å tro på dette helt, så kommer nok til å teste en gang til i morgen. Må springe på apoteket og kjøpe meg en dobbel pakning med tester :)
Har noen andre testet? |
| Paprikka |
|
|
10:11 21.05.2008 |
Oioioi, så spennede da! Vi satser på at en strek er en strek vi! Så jeg gratulerer jeg!:)) |
| Meliah |
|
|
10:34 21.05.2008 |
Slenger meg på her. Jeg skal også teste på fredag. Har testet i dag også jeg da.... negativ selvfølgelig...
Får håpe på bedre resultat til fredag :)
Lykke til alle sammen |
| Sofia78 |
|
|
10:55 21.05.2008 |
Tusen takk:)
Skal kjøpe tester i dag, så skal jeg satse på å teste på fredagen sammen med alle andre her på forumet :) |
| Paprikka |
|
|
12:42 21.05.2008 |
så spennende paprikka:)
Er overbesvisst om at du er gravid jeg.
Tok enda en billigtest i dag og den var selvsagt negativ, fatter ikke hvorfor jeg plager meg selv med dette.
Vet at det er for tidlig å teste, men klarer ikke la være.
Og hver gang de er negativ blir jeg mer og mer overbevisst om at det ikke er en spire denne gangen. egentlig ønsker jeg bare at mensen kan komme så vi kan prøve igjen.
Hadde jeg visst når jeg har ikm hadde ting kanskje vært litt lettere, for nå aner jeg egentlig ikke når "toget har gått" og håpet er ute.
Men jeg regner med at mens skal ha kommet senest tirsdag el onsdag, så da har jeg fortsatt lenge igjen å vente i usikkerhet:(
Er ikke akkurat av den tolmodige typen som dere sikkert har forstått..hehehe
Måtte bare klage og syte litt, lufte tankene mine.
Går sikkert bedre nå:) |
| kanINA *1 pp* |
|
|
12:43 21.05.2008 |
Meliah: Hvilke test brukte du da du testet positiv 4 dager før ikm da? |
| kanINA *1 pp* |
|
|
12:57 21.05.2008 |
KanINA:
Jepp, er også veldig spent! Skal prøve å vente til fredagen med å teste en gang til. Da skal jeg igjen kjøpe CB. Synes de er mest troverdige av alle testene som finnes:)
Er veldig spent på deg!!!! Er også meget utålmodig, så nå er jeg litt utålmodig på dine vegne også :) |
| Paprikka |
|
|
15:13 21.05.2008 |
Juksetestet en gang til jeg... (forrige juksetest for to dager siden med cb viste en svaaak skyggestrek, så da klarer jeg selvfølgelig ikke å vente til fredagen!)
Jeg testet i går morges med CB igjen. Den funket ikke!!! streken i kontrollvinduet kom aldri til syne, men det var en vanrett strek der. Hva betyr det?
Så testet jeg igjen i dag... Kjøpte en CB digital fordi det var tilbud på disse og kostet mindre enn en vanlig cb. Da kom dette blinkende bokmerket opp...
Jeg tror ikke jeg gjør noe galg når jeg tester og følger bruksanvisningen. Flere som har opplevd dette?
(angrer for at jeg juksetestet, for er så mye pes med det!!!) |
| Prøver igjen... |
|
|
15:18 21.05.2008 |
kanINA *1 pp*: jeg jugde!! Det var 3 dager før IKM! Hehe..telte litt feil her i stad:p Men jeg brukte billigtrimmel:) |
| Meliah |
|
|
16:08 21.05.2008 |
Jeg testet i dag (og jeg vet at jeg har skrevet litt lenger oppe at jeg ikke skulle teste før ikm) og den var positiv!! 2 dager før ikm.. Så jeg er i himmelen akkurat nå.. :-)
Men er det noen av dere som vet hvor det har blitt av resultatlisten til uke 21.. Har prøvd å lete, er den kanskje ikke opprettet?!? |
| Snoopy m/ spire |
|
|
16:29 21.05.2008 |
Gratulerer!!! :)
Lykke til i 1. tri! |
| Prøver igjen... |
|
|
16:54 21.05.2008 |
Heisann :-)
Har ikm den 23 jeg også! Så tenker d blir testings da. Selv om jeg er overbevist om at jeg IKKE er gravid. Har hatt litt "murringer", men d har jeg faktisk ganske ofte. Hodepine, men lurer heller på om d er ei tann som er vond. Fryser og er godtesjuk, men d er jeg også til vanlig! :-P Håper jo likevel på at jeg er gravid og slipper en 11 eller 12 pp'er.. Hehe :-)
Lykke til da, damer! :-) Håper vi treffest alle sammen over på 1. tri ;-) |
| Vickan vil være tjukk! 10. pp |
|
|
20:45 21.05.2008 |
Nå sitter jeg og har veldig lyst å jukseteste i morgen.... Har en billigtest og to cb liggende. Ååååå, vanskelig å la være. Har egentlig lyst å teste nå! :) |
| NewMom |
|
|
21:27 21.05.2008 |
Jeg slenger meg på her!
Vet ikke når jeg har IKM siden jeg sluttet på p-pillen for ikke så lenge siden. Trodde TR kom i går, men neida, ikke sett noe til den i dag heller. Siden jeg tenkte at den skulle komme i går så brukte jeg opp en CB-dig på ettermiddagen og fikk IKKE GRAVID. Angrer på at jeg ikke ventet med å teste morgenurin i dag! *dumme meg* hehe.
Har hatt gravid-symptomer fram til lørdag og siden har jeg hatt mens-symptomer. Nå har alt gitt seg! Pleier ikke å ha mens-symptomer noe annet enn samme dag som TR kommer. Men kan jo hende pille-slutt har gitt flere plager:-(
Regner egentlig med at jeg ikke er gravid, men venter spent uansett:-)
Kommer iallfall til å teste 23 eller 24 hvis jeg ikke har sett noe til TR innen den tid.
Ikke lenge igjen til testing nå og gratulerer til dere som allerede har fått positive tester!
|
| €€€ Babyklar €€€ |
|
|
21:57 21.05.2008 |
jeg testa med billigstrimmel på morgenen og i kveld. begge viste svakt svakt to streker. må titte veldig nøye. fikk samboeren min til å ta en også for å se om han fikk strek. men han gjorde ikke det. har ikm i morgen. er så spent. stoler ikke helt på det for streken var vellllllllllllllllldig svak....... |
| sekke |
|
|
22:22 21.05.2008 |
Så spennende! Det høres jo lovende ut da:-) En strek er en strek, veldig ofte iallfall! Lykke til! |
| €€€ Babyklar €€€ |
|
|
22:24 21.05.2008 |
Hei folkens... jeg henger på fortsatt vet dere. ikke vært så aktiv her denne mnd. da jeg har vært svimmel, kvalm, vondt i magen, så det merkelige føler jeg går rundt å fiser hele tiden.. er jo veldig oppblåst i magen. er det ett tegn med fisingen? gjør det aldri se... hehe...
håper vi blir gravide alle sammen jeg nå...
lurer på t ta en test i morgen jeg men vet ikke enda... hehe hva syntes dere-???? |
| venterogventer håper på 09. |
|
|
23:21 21.05.2008 |
tester med billigtest hver morgen jeg.
Klarer ikke la være.
Men på fredag blir det ordentlig test med cb digital.
Hørt at den kan brukes inntil 4 dager før ikm. |
| kanINA *1 pp* |
|
|
07:41 22.05.2008 |
Sååå spennende! Skal følge med i morgen!
Jeg har nå testet med CB digital, og da stod det tydelig GRAVÌD!
Klem! |
| Paprikka |
|
|
07:52 22.05.2008 |
Åhhh... Gratulerer så mye:)
Det var en koselig melding å lese på morgenkvisten:)
Selv så hadde jeg en negativ billigtest i dag også.
Og nå sitter jeg her med menssmerter, og jeg er desverre sikker på at den kommer til å dukke opp i løpet av dagen:(
Kjennes i hvertfall sånn ut.
Men hvis jeg får den i dag, så vet jeg i hvertfall at jeg har en syklus på ca 26 dager da.
Og så får jeg vel heller stikke ut å kjøpe en fin bursdagsgave til sambo alikevel, selv om ingenting kan måle seg mot en positiv graviditets-test.
Paprikka: når har du foreløbig termin nå da? |
| kanINA *1 pp* |
|
|
08:09 22.05.2008 |
Hei!
Takk takk! jeg har termin 31 januar/1 februar.
Jeg kjente veldig godt til syklusen min, siden jeg lånte CB fertilitetsmonitor hos ei venninne og brukte den på 3 sykluser før vi begynte å prøve denne gangen.
Send en oppdatering i løpet av dagen!
Klem! |
| Paprikka |
|
|
08:46 22.05.2008 |
Hei! Klarte ikke vente til imorgen jeg. Fiiint blått kryss. Så da blir det baby ca.30 januar om alt går bra. Gratulerer til alle dere andre graverte, og lykke til til dere som enda ikke har testet. |
| magica fra tryll |
|
|
09:00 22.05.2008 |
gratulerer til dere som har blitt gravide...jeg kjenner mensen kommer. har ikm i dag. hvorfor skulle jeg da få svak strek i går da.. skal ikke stole på de billigtestene en annengang....
lykke til jenter........ |
| sekke |
|
|
09:02 22.05.2008 |
-var sikker på at mensen kom jeg og da! Masse mensmurringer og litt ømme pupper... |
| magica fra tryll |
|
|
09:28 22.05.2008 |
Tok en CB digital i går kveld jeg... blitt skikkelig testoman. Denne funket fint, men sto desverre IKKE GRAVID, så da tror jeg at det blir en pp2 for meg i denne omgang. (og jeg som føler meg så gravid) Men skal teste med alle dere i morgen tidlig allikevel, bare for å være sikker! (hvis ikke tr kommer først da...) |
| Prøver igjen... |
|
|
14:00 22.05.2008 |
Huff, kan det ikke bare bli fredag litt fort nå da??
Satt og leste gjennom hele tråden, og jeg tror søren meg vi er 18 stykker som skal teste i morgen! Ja, noen har allerede fått positiv test da - gratulerer så mye til dere!
Sitter selv her med rare murringer i magen og litt småkvalm, men ser i loggen min fra forrige syklus at jeg hadde det på akkurat samme måte - og da var jeg definitivt ikke gravid.
Men er riiiimelig spent på i morgen asså!!
Lykke til alle sammen! |
| Meliah |
|
|
14:35 22.05.2008 |
Spent jeg også.
Var sikker på at TR var på vei på morgenen i dag, hadde skikkelige menssmerter, men har ennå ikke fått den.
Håper resten av dagen går fort, og at det ikke er for tidlig å teste i morgen. |
| kanINA *1 pp* |
|
|
15:48 22.05.2008 |
Gratulerer til dere som tjuvstartet og fikk positive tester! IKM 21 bare MÅ være en bra gruppe eller hva?!
Jeg har også mensmurringer i dag. Har egentlig hatt litt hele uken som har komme tog gått, men i dag føler jeg meg litt "tung" der nede, akkurat slik som jeg bruker dagen før TR så det blir spennende å se i morgen! |
| NewMom |
|
|
15:51 22.05.2008 |
PRØVER IGJEN:
Er i akkurat samme bås som deg.. Vi får krysse fingre og tær for hverandre :) |
| magefølelse :) |
|
|
17:17 22.05.2008 |
hei. etter 3 billigtester som var meget svake måtte jeg kjøpe meg en ordentlig test på apoteket. der står det tydelig GRAVID.
har trodd i hele dag at mensen er på vei. litt brunaktig utflod. har dessuten ingen symptomer,men nå tør jeg tro på det. JEG ER GRAVID..med termin 31 mai...
krysser fingrene for resten av gjengen her..
11 pp har jeg brukt.. |
| sekke |
|
|
18:40 22.05.2008 |
Gratulerer sekke! Sikkert veldig deilig å få det til nå etter nesten 1 år!
Ser du har tenkt å gå lenge gravid også ;) Nå må du bare nyte det! |
| NewMom |
|
|
18:44 22.05.2008 |
Dere som skal teste i morgen - Når hadde dere el?????... og sist tr??jeg hadde rudt den 15. - 16. mai,... må nok vente litt med testing jeg da:) |
| tøff i pyjamas |
|
|
21:13 22.05.2008 |
ha ha...håper for guds skyld ikke det... skrivefeil..hi hi |
| sekke |
|
|
21:18 22.05.2008 |
Hehe, skjønnte det, måtte bare kommentere det :) |
| NewMom |
|
|
18:45 22.05.2008 |
Blir nok en test i morra tidlig ja:) |
| minimy87 |
|
|
19:07 22.05.2008 |
Jeg hadde el rundt den 9. mai. |
| NewMom |
|
|
19:41 22.05.2008 |
jeg hadde el rundt 11 mai. |
| kanINA *1 pp* |
|
|
20:44 22.05.2008 |
Hadde el ca 11. mai jeg også:)
Lurer litt på å legge meg tidlig i dag jeg, så blir det fortere i morgen! Hehe..utolmodig jeg? Pøh! |
| Meliah |
|
|
21:01 22.05.2008 |
Hadde el 9 mai!
Skal følge med fra morgen av i morgen! Sååååå spennende! Håper at flere av dere går over i 1 trimester eller i februar/januar 2009 klubben:)
|
| Paprikka |
|
|
21:03 22.05.2008 |
Huff ja, er så spent! Sitter her med mensmurringer så jeg vet ikke helt hva det betyr da... Blir gøy å logge seg på her i morgen iallefall! |
| NewMom |
|
|
21:17 22.05.2008 |
Ja, i morgen blir det spennede å se her! Håper det er en masse lykkelige innlegg her da! Er egentlig litt tidlig å teste for min del tror jeg, men klarer ikke å dy meg! Og jeg har mensmurringer jeg også, og sånt nedovertrykk på en måte...hmm...
|
| Meliah |
|
|
23:16 22.05.2008 |
lykke til i morgen alle sammen.
Og prøv å sove godt;) |
| kanINA *1 pp* |
|
|
00:27 23.05.2008 |
Gratulerer så mye til tyv-testerene! Lykke til med svangerskapet og nyt tiden fremover for det den er verdt ;-)
Jeg tok meg den frihet, siden jeg har snudd døgnet pga. nattevakt og ikke klarer å sove likevel, til å lage en liste over alle som skal/egentlig skulle teste imorgen, fredag den 23. mai. Så flytter dere hvor dere måtte føle dere hjemme, enten hos "Vi med bolle i ovnen" eller hos "Vi som prøver igjen neste pp". Nå må vi bare støtte hverandre! Lykke til imorgen.
VI SOM TESTER DEN 23.
kanINA *1 pp*
Paprikka
NewMom
1606
Prøver igjen... -
magefølelse :)
Snoopy (2pp etter MA)
Veumjenta
JulieF*9pp*
venterogventer håper på 09.
sekke
MilleMamma84 1.pp
*kathrine*1PP etter SA
magica fra tryll
Guttenprinsen
Pernilla75
Meliah
Sofia78
Vickan vil være tjukk! 10. pp
€€€ Babyklar €€€
tøff i pyjamas
minimy87
VI SOM PRØVER IGJEN NESTE PP:
VI MED BOLLE I OVNEN:
Paprikka
Snoopy (2pp etter MA)
sekke
magica fra tryll |
| Vickan vil være tjukk! 10. pp |
|
|
05:55 23.05.2008 |
Dette var lurt Vickan.
Testen min sa ikke gravid, og siden jeg ikke fikk mens i går, så kjennes det i hvertfall ut som om den kommer i dag:(
Har ikke ikm ennå, så vi får se det an, men sånn som det ser ut nå, må jeg nok skrive meg opp under prøver neste mnd.
VI SOM TESTER DEN 23.
kanINA *1 pp*
Paprikka
NewMom
1606
Prøver igjen... -
Snoopy (2pp etter MA)
Veumjenta
JulieF*9pp*
sekke
MilleMamma84 1.pp
*kathrine*1PP etter SA
magica fra tryll
Guttenprinsen
Pernilla75
Meliah
Sofia78
€€€ Babyklar €€€
tøff i pyjamas
minimy87
KANina *1pp*
VI MED BOLLE I OVNEN:
Paprikka
Snoopy (2pp etter MA)
sekke
magica fra tryll |
| kanINA *1 pp* |
|
|
07:48 23.05.2008 |
VI SOM TESTER DEN 23.
kanINA *1 pp*
Paprikka
NewMom
1606
Prøver igjen... -
Snoopy (2pp etter MA)
Veumjenta
JulieF*9pp*
sekke
MilleMamma84 1.pp
*kathrine*1PP etter SA
magica fra tryll
Guttenprinsen
Pernilla75
Meliah
Sofia78
€€€ Babyklar €€€
tøff i pyjamas
minimy87
KANina *1pp*
JulieF*10pp*
VI MED BOLLE I OVNEN:
Paprikka
Snoopy (2pp etter MA)
sekke
magica fra tryll
|
| JulieF*10pp* |
|
|
08:21 23.05.2008 |
Tenkte jeg kunne lage enda en katogori; vi som fikk negativtest, men so mikke har fått TR og skal teste på ny (skal vi følge bruksanvisningen og si om 3 dager?) den 26. mai
VI SOM TESTER DEN 23.
kanINA *1 pp*
Paprikka
NewMom
1606
Prøver igjen... -
Snoopy (2pp etter MA)
Veumjenta
JulieF*9pp*
sekke
MilleMamma84 1.pp
*kathrine*1PP etter SA
magica fra tryll
Guttenprinsen
Pernilla75
Meliah
Sofia78
€€€ Babyklar €€€
tøff i pyjamas
minimy87
VI SOM SKAL TESTE IGJEN 26.MAI:
NewMom
KANina *1pp*
JulieF*10pp*
VI MED BOLLE I OVNEN:
Paprikka
Snoopy (2pp etter MA)
sekke
magica fra tryll |
| NewMom |
|
|
08:39 23.05.2008 |
Vet ikke hvor jeg skal skrive meg opp jeg...
Har ikm i dag, men ingen tr. Testet negativt på CB digital i forigårs, men tok en billigstrimmel i dag som jeg ikke forstår. Det kom en strek (teststreken) med én gang, men ingen resultatstrek. Jeg tittet litt nærmere på den og så at det var en blå strek gjemt litt under flippen der det er klistret over med sånn hcg lapp. Denne blå streken var tynn, men veldig klar. Det var ingen blå strek på en ubrukt test på samme sted og da jeg testet med vann, kom teststreken frem, men ikke den blå tynne.
Noen som har erfaring med disse billig-testene?
Det var den strimmel typen med blå etikett (der du holder) med skriften hcg på. |
| Prøver igjen... |
|
|
08:44 23.05.2008 |
Hei,
Du har ikke flere billig-strimler, så du kan ta en ekstra test? Synes ikke de er så voldsomt pålitelige, så det er alltid bedre med en ordentlig test. Du kan kanskje vente et par dager, og da ta en CB test? |
| Paprikka |
|
|
08:45 23.05.2008 |
Satser på at alle er i 1 trimester om ca 1 måned!!!!!!! |
| Paprikka |
|
|
08:46 23.05.2008 |
har ikke flere billig tester igjen :( |
| Prøver igjen... |
|
|
08:56 23.05.2008 |
Prøver igjen:
Slik har det vært på en billigstrimmel hos meg også. Men alt annet jeg har tat har vært negativt, så jeg tror ikke det betyr noe desverre.
Heng deg på og test den 26.?! |
| NewMom |
|
|
09:00 23.05.2008 |
VI SOM TESTER DEN 23.
kanINA *1 pp*
Paprikka
NewMom
1606
Prøver igjen... -