GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Assistert befruktning

IVF står for In Vitro Fertilisering. På norsk kalles det ofte prøverørsbefruktning. Her kan dere som må ha litt hjelp av legevitenskapen for å bli gravid diskutere, men også dere som har fått barn med slik hjelp kan komme i kontakt med hverandre her.
Det var den kjipe 17.mai ja...
20:46 17.05.2008
Siste stor klump kom ut i morges og nå blør jeg masse. Så da gidder jeg ikke dra og ta ny blodprøve på mandag. Det er jo ingen vits nå.

Men skal ringe dem og høre når jeg kan få starte opp igjen med neste forsøk. Så i mellomtiden tar jeg noen uker ferie og håper at kanskje kroppen har skjønt at den faktisk kan bli gravid og kanskje ordner opp på egenhånd før neste forsøk :)

God sommer til dere alle sammen! Og takk for følget så langt
Turbotrollet
Sv: Det var den kjipe 17.mai ja...
21:37 17.05.2008
Huff, så innmari kjedelig!!:-( Føler med deg! Artig på 17.mai hvor alle er glade og gratulerer hverandre med dagen... Ønsker deg masse masse lykke til videre og håper det snart klaffer for dere!!! Trøsteklem fra meg
2små IVF-ruger
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------