GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Småtroll 0-1 år

Kom pappaen med gave til dere da dere lå på sykehuset???
21:00 17.05.2008
Da jeg fødte dattera vår for 2 mnd siden så var min mann så søt at han dagen etter kom på sykehuset med blomster, gave til snuppa og en KNALL fin skinn jakke som jeg hadde sett på lenge til 2000 kr. Jeg syntes jo at det var litt dyrt, men han var så stolt av meg og glad for at han var blitt pappa at han mente at det hadde jeg fortjent:) Det er godt at disse mannfolka kan være med på fødsler for da setter de jammen mer pris på oss:) Fikk dere gave av far etter fødselen eller var det bare meg som var heldig?
leonoras mamma
Sv: Kom pappaen med gave til dere da dere lå på sykehuset???
21:01 17.05.2008
Jeg fikk en flott ring ! Hadde ikke forventet noe , så det var kjempekult !
Smellt P. Tjukka
21:01 17.05.2008
ja det var noen små diamanter der :-D. Synes nå det var fortjent, jeg da ...
kitty08
21:03 17.05.2008
Da lille snupp fikk sin aller første pupp fikk jeg diamantring! :)
Verdens deiligste baby OG diamant! :D
ifie
21:05 17.05.2008
Diamantring som er arvet.. Svigermor fikk den av svigerfar da sambo ble født!! :)) Pusset opp og restaurert.. Kjempesøtt
Labambie
21:32 17.05.2008
Jepp. Fikk superflott Seiko-klokke.
Han er egentlig ikke typen til gaver og slikt så det var en flott overraskelse.
Barbafin
22:08 17.05.2008
Fikk en liten sjokoladekakebit kjøpt på butikken.

Vi hadde snakket om dette med gaver på forhånd og bestemt at han ikke skulle kjøpe noe
Jewel m/jente
00:11 18.05.2008
Jepp, jeg fikk perle kjede og armbånd og det var saltvannsperler og det er ikke mange av de så perlene mine stiger i pris. Han ga 14 000 kr for de og jeg elsker dem.

Jeg har sagt for lenge lenge siden at hvis jeg føder hans barn ønsker jeg meg ordentlige perler og det fikk jeg :)
Snuppa_0013
00:55 18.05.2008
Nei, ingenting.

Eller jo, jeg fikk høre av mora hans at han hadde sagt at jeg ikke visste hvem som var faren.
NupiSnowJog
01:33 18.05.2008
Ja, fikk tre røde roser, en "Willow tree"-figur av en mor med baby i armene, et kort med fine ord også hadde han kjøpt med noen fine klær til datteren vår som det sto "pappas prinsesse" på:)
Trine *Christina 15.03.08*
10:14 18.05.2008
Jeg fikk en blomsterbukett og et nydelig kort jeg blir helt rørt av å lese enda. Det er ikke så mye som skal til!
majsenna
10:25 18.05.2008
Fikk blomster og et kjede m bokstaven til babyen vår på. Og så hadde hn kjøpt bamse og bodyer til veslemor, og det syns jeg var veldig søtt
:-) Elsker mannen min jeg
babydream
10:27 18.05.2008
Jeg fikk tårer og masse kos og klem av en veeeeldig rørt nybakt pappa!! :o) Også blomster dagen etter.
Krokka og prinsessa
12:14 18.05.2008
hmm..heldiggriser dere..trorjeg skal ta meg en prat med han hjemme og hinte litt at "alle andre får det";) selv om det er 7 uker siden..hehehe
Sunshine og Elias:D
13:27 18.05.2008
Det fikk han ikke anledning til, for jeg reiste hjem rett etter fødsel... MEN fikk en blomst da vi var hjemme :)
mams-til-tre
15:00 18.05.2008
Jeg fikk ingenting og ville ikke ha noenting heller. Vil mye heller ha hjelp og avlastning enn en gave.
Anonym
15:31 18.05.2008
Jeg fikk et smykke i hvitt gull. Et hjertet med diamant i midten. Han syntes det passet så fint. Babyen er er diamanten og han er våres kjærlighetsbarn :D
fiskelisken
16:12 18.05.2008

Ja jeg fikk en nydelig diamant ring...ble veldig veldig glad:)
OktoberJente:)
16:39 18.05.2008
Fikk nydelige perle- og diamantøredobber som jeg selvfølgelig syntes var utrolig koselig og omtenksomt gjort av han, og jeg ble veldig takknemlig, men den største gaven var jo den lille gutten vi fikk, så følte ikke at jeg trengte noen gave egentlig :D (men er jo selvsagt alltid hyggelig med gaver da;)
Miss T og lille Adam
16:51 18.05.2008
nei. ingenting.. ikke en gang et ryddig hus når jeg kom hjem... var kjempe skuffet over han! han hadde vært hjemme i 4 dager og ikke ryddet, skiftet på seng eller tatt oppvasken... DÅRLIG DÅRLIG DÅRLIG.
jeg gråt og gråt for eg var så skuffet. så eg måtte rett hjem fra barsel og vaske hus.
Anonym
17:05 18.05.2008
Vi hadde snakket om det på forhånd, og jeg forventet ikke noe. Så fikk jeg ikke noenting, og ble heller ikke skuffet.
♡Miss Fat ™♡
19:42 18.05.2008
Fikk to Orrefors-lysestaker som jeg hadde siklet på i maaange år (hadde sagt at DE skulle vi ønske oss i bryllupsgave om vi en gang skal gifte oss). Var mest rørt over at han husket det. I tillegg fikk jeg en trearmet lysestake fra Eva Solo (han var litt overrasket selv da jeg pakket opp og det gikk opp for han at han hadde kjøpt TRE lysestaker...hehe... var nok i litt pappa-tåke).

Men den aller største gaven var gutten vår og en tydelig rørt og stolt pappa!
YadaYadaYada
19:50 18.05.2008
kjæresten min er kjempe snill, men vi gir aldri gaver til hverandre. bruker heller pengene på å gjøre noe sammen. og 500kr i parkering + 500kr for at han skulle få sove på barselavdelingen var en stor nok utskeielse for oss.
salamander
19:57 18.05.2008
Ja han var råflott, fikk diamantring og perlekjede:) Jeg hadde verdens verste babyblues den dagen(2 dag på sykehuset) og begynte å hulkegråte...hihi
Rosa elefant
20:00 18.05.2008
Jeg synes dere er heldige:)

Jeg fødte aleine, han rakk ikke å komme (han måtte vente på mamma som skulle sitte barnevakt for den eldste). Han kom vel 20 minutter etter fødselen, var der i ti minutter for så å dra på jobb. Var egentlig ikke skuffa, hadde ikke forventa noe mer. Hans greie er å jobbe for å tjene penger til oss, så kan jeg kjøpe det jeg har lyst på selv. Men det hadde jo ikke gjort noe med en overaskelse en gang i blandt:/
Pinky79
20:07 18.05.2008
Eg fikk blomster og guttungen fikk bamse med navn på:)
Med nr to fikk eg vel ikkje noke, men broren hadde med bamse til systa (supersøster)
Men det er ikkje gavene som er viktigest, for han har hjelpt til masse med ungane og var med på begge fødslane:)
Anonym
20:12 18.05.2008
Enig med anonym sist her, det å få god støtte under fødselen og en mann som stiller opp er en stor gave i seg selv!:)
Rosa elefant
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------