GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Donor egg/sæd debatten

Denne debatten er for dere som trenger egg eller sædceller, uansett hvilken seksuell legning eller hva slags sivil status dere har. Både for kvinner og menn. Her kan dere utveksle erfaringer og tanker rundt dette og ikke minst hvor man kan få hjelp da det er lite hjelp å få her i Norge. Hvor kan man få hjelp og hva koster dette?
Dette er ikke et salgssted hvor man kjøpe hjelpen her i Norge, for det er nemlig forbudt. Vi anbefaler sterkt at dette skjer gjennom godkjente steder i de landene der man gjør dette. Foreløpig kan man heller ikke donere egg her til lands, men i utlandet.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Hei
21:21 17.05.2008
Jeg er rykende fersk på dette forumet :-)

Er singel og har hatt lyst på barn i mange år. Har i det lengste ventet på den berømmelige mannen (som er vanskelig å finne). I 2 år har jeg tenkt frem og tilbake om dette å bruke inseminasjon og ikke ha en far å dele alt med.

Jeg fyller 37 i løpet av sommeren og bestemte meg i vinter for at jeg skulle starte prosessen denne våren, med andre ord ta skjeen i egne hender. Så nå er jeg i gang.

Har vært hos gynekolog og lege. Alt ser bra ut på ultralyd. Skal også ta hormonblodprøver. Litt over midten av juni har jeg journalsamtalen med Stork. Dette er både skummelt og spennende. Og det er mange tanker som kverner rundt i hodet på meg til enhver tid (såpass mye at jeg satte igjen pc-sekken på bussen her om dagen - heldigvis fikk jeg den igjen :-) (mer flaks enn forstand).
Simarier
Sv: Hei
21:30 17.05.2008
Velkommen og gratulerer med avgjørelsen.
liesje
22:05 17.05.2008
Hei!

Det blir fint! Jeg er i uke 29 og skal få en liten jente.
Anonym
22:11 17.05.2008
Velkommen hit.
Chaiemae
23:05 17.05.2008
Hei og velkommen:-) og LYKKE til med babylaginga:-)
lillebie
18:38 18.05.2008
Kjekt med flere i samme ærend.
Masse lykke til videre :)
Gitte:)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------