GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

BliGravid

Strever du med å bli gravid? Du er ikke alene.
Etter oppfordring har vi nå valgt å ta bort anonymknappen, så vær obs på det når du legger inn innlegg.
Mvh Jordmor Siri
Noen som har hatt det samme og vært gravid??
21:49 17.05.2008
Hei hei=) I går hadde jeg voldsomme smerter noen cm under navelen. Hva kan dette egentlig være? Har IKM i dag, men den har enda ikke kommet. Hadde sex under EL, å går ikke på prevensjon. Det er forsatt litt smerter.. Aldri hatt mens smerter så jeg vet ikke hvordan det kjennes ut. Men jeg hadde så vondt at jeg ikke fikk til og stå. Det var grusomt! Kan dette være et tegn på at jeg er gravid? Har også ømme pupper, hatt mye halsbrann i det siste, Pittelitt vond i korsryggen.. vært små kvalm 2 ganger..
WhiteAngel *Wannabemama*
Sv: Noen som har hatt det samme og vært gravid??
21:55 17.05.2008
Alt dette er jo bra tegn på at du er gravid! Det med navelen, er det akkurat som om noen drar i den innen i fra? Husker jeg hadde det da jeg gikk med jente mi! Kan være et tegn på at ting begynner å skje der inne! Du får ut å løpe å kjøpe deg en test på mandag! Lykke til, krysser fingrene:)
suzy84
22:03 17.05.2008
det kjentes ut som noen prøvde og dra ut alt av organer, det knøt seg og var helt jævli. Måtte legge meg i senga og krøke meg sammen. Så du tror kanskje det er et håp?=)
WhiteAngel *Wannabemama*
22:04 17.05.2008
kanskje du er en av dem som prod seint hcg :) Lykke til :)
ire86,2pp*FestDegLilleSpireღ
11:22 18.05.2008
Dytter i håp om at noen ikke ha sett den!:)
WhiteAngel *Wannabemama*
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------