GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

BliGravid

Strever du med å bli gravid? Du er ikke alene.
Etter oppfordring har vi nå valgt å ta bort anonymknappen, så vær obs på det når du legger inn innlegg.
Mvh Jordmor Siri
Dere som har prøvt mer enn 1 år???
03:11 18.05.2008
Har dere kontaktet lege??
Har masse magesmarter, men klarer ikke å lokalisere smertene, siden de er forskjelige hele tiden. Er redd for få dårlige nyheter fra legen siden det er så forskjellige hele tiden.....
miyaki
Sv: Dere som har prøvt mer enn 1 år???
10:09 18.05.2008
Jeg har prødv i ett år og var hos legen på fredag. Ut i fra det jeg fortalte(veldig varierende lengde på syklus, har et barn fra før) så trodde legen at jeg ikke fikk EL. Så er i gang med noen blodprøver som skal se om jeg har EL eller ikke...
Dolla&Heidi
Sv: Dere som har prøvt mer enn 1 år???
12:29 18.05.2008
Hei.. Jeg har vært plaget lenge med magesmerter og diare i over ett år.. Har også vært plaget med halsbrann og smerter i brystet. (Ikke noe med hjertet altså) Har sjekket mye og mangt, men til slutt fikk jeg tatt gastroskopi og da fant de ut at jeg har betennelse i spiserør og mage, og cøliaki.. Så har sluttet med gluten i ca en mnd nå og er mye bedre...
Gruet meg også til å oppsøke lege, er jo redd kreft, men fant ut at det er bedre å finne ut av det før det blir for gæli...
Kan jo være at du ikke tåler laktose??
Ta en tur til legen din du..

nr.3??
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------