Strever du med å bli gravid? Du er ikke alene.
Etter oppfordring har vi nå valgt å ta bort anonymknappen, så vær obs på det når du legger inn innlegg.
Mvh Jordmor Siri
Dere som har prøvt mer enn 1 år???
03:11 18.05.2008
Har dere kontaktet lege??
Har masse magesmarter, men klarer ikke å lokalisere smertene, siden de er forskjelige hele tiden. Er redd for få dårlige nyheter fra legen siden det er så forskjellige hele tiden.....
Jeg har prødv i ett år og var hos legen på fredag. Ut i fra det jeg fortalte(veldig varierende lengde på syklus, har et barn fra før) så trodde legen at jeg ikke fikk EL. Så er i gang med noen blodprøver som skal se om jeg har EL eller ikke...
Hei.. Jeg har vært plaget lenge med magesmerter og diare i over ett år.. Har også vært plaget med halsbrann og smerter i brystet. (Ikke noe med hjertet altså) Har sjekket mye og mangt, men til slutt fikk jeg tatt gastroskopi og da fant de ut at jeg har betennelse i spiserør og mage, og cøliaki.. Så har sluttet med gluten i ca en mnd nå og er mye bedre...
Gruet meg også til å oppsøke lege, er jo redd kreft, men fant ut at det er bedre å finne ut av det før det blir for gæli...
Kan jo være at du ikke tåler laktose??
Ta en tur til legen din du..