GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

BliGravid

Strever du med å bli gravid? Du er ikke alene.
Etter oppfordring har vi nå valgt å ta bort anonymknappen, så vær obs på det når du legger inn innlegg.
Mvh Jordmor Siri
god måren jenter...dere må hjelpe meg
08:58 18.05.2008
Testa i går med en sånn strimmel test,fra billig-tester.no der kom det opp en svaak strek... skal teste igjen i dag...glemte d da jeg våknet... den testen jeg tok i går tok jeg på ettermiddagen...
kan jeg stole på de testene ...jeg er helt på styr jeg nå hehe....må nok uansett kjøpe en CB i morgen ..wæææ
Tingelinge*prøver
Sv: god måren jenter...dere må hjelpe meg
09:08 18.05.2008
Hvis det var en tydelig strek med farge, så skal den være riktig den altså...

Jeg testet for et par dager siden med en billig-test og fikk opp en veldig tynn strek, men kunne ikke se noen farge på den. Den var veldig tynn og veldig svak. Er ikke sikkert jeg hadde sett den en gang hadde det ikke vært for at vi har ganske sterkt lys på badet... -Jeg er 98% sikker på at jeg ikke er gravid... :-(

TR er i anmars, har bare ikke kommet skikkelig i gang enda.
akicha
09:10 18.05.2008
jeg blir ikke klok...men skal teste igjen snart så får vi se...det var farge på den..men var jo veeeldig svak...tester med strimmel i dag også så skal jeg kjøpe CB i morgen hvis det kommer opp noen strek i dag da
Tingelinge*prøver
10:07 18.05.2008
Hei Tingelinge!! :o)

Så spennende da! Jeg testa ogå i går, med stav fra billigetester.no. Fikk to svakt positive i går, og den var svakt positivt i dag tidlig også!! Lurer også veldig på om de viser riktig, at jeg er gravid!

Håper vi begge er gravide!! :o) Skal kjøpe meg en CB test i morgen jeg også, føler jeg stoler mer på dem!

Har du testa igjen i dag eller? Er så spent på resultatet!! ;o) *krysser fingrene for oss*
Amazing
10:15 18.05.2008
ja testa i dag også..svakt i dag også...må kjøpe en cb i morgen ;)!! får ihvertfall skikkelig svar da hehe
Tingelinge*prøver
10:17 18.05.2008
Åhh, så spennede dette er!! Skal du kjøpe CB-digital eller vanlig?? Tenkte å kjøpe digital jeg, men den er jo veldig dyr da.. Men da får man iallefall skikkelig svar!! :o)
Amazing
10:29 18.05.2008
ja tror jeg kjøper digital jeg...kjenner nå at jeg kommer til å bli såååååååå skuffa viss d ikke står gravid på den...*krysser fingrene* =)
Tingelinge*prøver
10:39 18.05.2008
Uff ja, jeg også... Prøver å ikke få noen forhåpninger siden det bare var en svak strek der, men tankene surrer rundt hele tiden alikevel.. Håper så inderlig jeg er gravid!! :o) Du må legge inn et innlegg så fort du har testa i morgen da.. Masse lykke til!! :o) Håper det lyser GRAVID mot oss begge i morgen!! :o)

klem
Amazing
13:22 18.05.2008
ja får håpe på det beste=)
Tingelinge*prøver
13:27 18.05.2008
Hvor mye koster en CB digital?
ulldor
13:36 18.05.2008
er litt usikker... 100,- ++
Tingelinge*prøver
13:51 18.05.2008
Hei!

Skulle bare si at da jeg testet positivt med min første var det nettopp med en billigstrimmel. Testa ikke med CB i tillegg. Svak strek de første dagene og så ble den kjempesterk etterhvert. Alle testene var med billigstrimmel fra billigetester.no. Tror de er pålitelige så lenge de ikke er skadet på noe vis.=)

Så jeg vil driste meg til å si gratulere=) Lykke til jenter=)
MilleMamma84 1.pp
13:54 18.05.2008
Takk for det!! :o)

Åh, det var et godt svar å få!! :o) Håper du har rett, at jeg virkelig er gravid!! :o)
Amazing
14:09 18.05.2008
Testene måler hcg i urinen, så d spiller ingen rolle om testene er "gode" eller "dårlige".. De "gode" er vel bare mer følsomme..

Så er testen gjort riktig, og den viser utslag, så er der hcg i urinen, ergo;

GRATULERER !!!!! ;)))
Gunn71
14:24 18.05.2008
wæææ:)
Tørr ikke juble enda hihi...Noen sier at en strek er en strek også så.....er testoman jeg hehe så jega kommer til å teste hver dag=)Takk for svar jenter!!=)=)
Tingelinge*prøver
17:41 18.05.2008
Krysser fingra for dere, men virker som dere har fått det til! :D :D
Lykke til og gratulerer ;)
Villstyring
09:08 19.05.2008
Amazing!

Hvordan gikk det i dag med testinga??=)

Jeg fikk et kryss på CB test(de hadde ikke digital) !!!!!!
Tingelinge*prøver
09:23 19.05.2008
Gratulere så masse Tingelinge*gravid=D
MilleMamma84 1.pp
09:28 19.05.2008
Tusen takk=)
hilsen tidligere tingelinge*prøver ;););)

**jan09spire**
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------