Strever du med å bli gravid? Du er ikke alene.
Etter oppfordring har vi nå valgt å ta bort anonymknappen, så vær obs på det når du legger inn innlegg.
Mvh Jordmor Siri
Noen som har testa svakt positivt som ikke var gravide alikevel??
10:23 18.05.2008
Hadde to svakt positive tester i går og en i dag tidlig med stav fra billigetester.no... Men klarer ikke helt å stole på dem..
Sv: Noen som har testa svakt positivt som ikke var gravide alikevel??
18:14 18.05.2008
Dytter litt på denne for deg... Lurer litt på det samme, ser du... Hadde en svak strek på CB testen, og er veldig spent nå. Vi får tolke det som et godt tegn at ingen har bekreftet dette ennå...
20:25 18.05.2008
Ja, ikke sant!? Tolker det som et godt tegn jeg også! :o) Skal stikke på apoteket å kjøpe CB-digital i morgen tidlig, er så spent så spent! Håper det går den rette veien for oss begge.
20:58 18.05.2008
Trodde jeg hadde IKM 11. mai.. Men testet blankt negativt da. Ingen mens kom, og jeg har vært uvel og hatt en del andre symptomer.. Jeg hadde min første menstruasjon etter fødsel 13. april og har alltid hatt stabile sykluser PÅ 28 dager, så jeg regnet ut fra det. En uke før IKM hadde jeg litt blod i utfloden (veldig detaljert dette:) som jeg håpte kanskje var festeblødning, men nå tenker jeg (optimistisk som alltid) at det var el-slim med blod i som tegn på at jeg var ekstra fruktbar akkurat da. Hvis det stemmer, så har jeg IKM i dag... Testet i går.... Så nå skal jeg svi av den siste testen min i morgen. Fremdeles ingen tante, ser du... o er på syklusdag 35...
22:49 18.05.2008
Hei:)
Jeg testet to svake positive cb-tester i mars, og var ganske sikker på at jeg var gravid; hadde masse symptomer.. Men to dager etter kom ho jævelen av en tante, og så var det over.. :/
Har i etterkant lest litt om dette, og tror jeg opplevde en kjemisk graviditet, da jeg hadde nesten alle symptomene på dette...
Men;
Har en venninne som gjorde akkurat det samme, testa svakt to ganger, og ho var gravid!!
Så LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!!
Krysser fingrene for dere:)