GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

BliGravid

Strever du med å bli gravid? Du er ikke alene.
Etter oppfordring har vi nå valgt å ta bort anonymknappen, så vær obs på det når du legger inn innlegg.
Mvh Jordmor Siri
hei jenter..
11:04 18.05.2008
har vært inne her ofte i det siste og tittet men ikke helt klart å melde meg inn i bli gravid "klubben" ;)

vi er ikke prøvere direkte, mer sånn at skjer det så skjer det.. men gud så spennende det er å vente på mensen!

føler jo alle symptomer i alle retninger.. sist jeg ble gravid kom det litt som julekvelden på kjerringa.. så nå å skulle vente på mensen og graviditet er skummelt!

min første IKM er nå til helgen (beklager om jeg roter med uttrykkene.. men er litt nytt det her ;)) så lurer på om det kan være mye psykiske symptomer ute å gå her. andre som føler at de kan være gravide en uke før mensen skal komme?? er det normalt?

vel.. lykke til alle som en, håper spiren sitter hos oss alle snart :)

ha en strålende søndag :)))
* WhiteLily *
Sv: hei jenter..
12:33 18.05.2008
velkommen skal du være.
er også i den skjer det så skjer det fasen. men er jo så spent at jeg har symtomer før el også jeg da. hehe. det psykiske er ikke så greit når man drømmer om flere barn.

vi skal vel først bli skikkelige prøver til høsten. men har nå sluttet på pillen og venter på første mens etter pilleslutt.

men da jeg var gravid sist så kjente jeg det på meg og kroppen ca 1 uke før ikm. men testet ikke positiv før ikm.

håper også alle her inne snart kan juble og håper at alle spirene sitter som de skal.

Drømmer om...
Sv: hei jenter..
14:20 18.05.2008
takk :)

vi har ikke lagt noen plan for når vi skal bli prøvere, tror nok begge føler at spiren sitter før vi begynner å få stress rundt det.. men man vet jo ikke! får prøve noen runder først og så se hva som skjer ;)
* WhiteLily *
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------