GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Spå / horoskop

Fomle&Ariel =) Og svært gjerne flere....kan dere se hit??
11:20 18.05.2008
Vel, da var dagen her da, mannen reiste i sted og vi måtte ha "noen runder" de siste dagene for å ha sjans denne pp. For EL er i morgen og da er ikke mannen her..,Siste forsøk i dag tidlig =)
Kan dere se om det slår an her denne gangen? Fomle&Ariel sa for noen dager siden graviditet i juni, men var usikker på om det var testen som viste positivt da eller om jeg ble gravid da... noen som kan se noe, kanskje det er lettere nå??
Birthe: 24.07.81
Han: 26.02.81

Setter kjempestor pris på svar =) Håååper jo det kan klaffe selv om han måtte reise dagen før EL og ikke er tilbake før om 10 dager....

Mange klemmer fra meg =)
Anonym
Sv: Fomle&Ariel =) Og svært gjerne flere....kan dere se hit??
12:55 18.05.2008
Og så dytter jeg denne opp, håper noen kan kikke innpå her =) Trengs gjerne mer opplysninger??Hørt jeg er lett å lese....
Anonym
14:59 18.05.2008
Titter innom og ser jeg har ramlet nedover på listen så dytter den litt opp igjen =) Blir veldig glad om noen titter innom og spår meg også... =)*smiler fint*
Anonym
15:42 18.05.2008
heisann tror nok ikke d har klaffet desverre. men holder fortsatt en knapp på juni;)
fomle&ariel 5pp
15:52 18.05.2008
Oki, tusen takk for svar =) Tror heller ikke det har klaffet av en eller annen grunn, ble helt feil at han måtte reise nå :( jaja, om du fortsatt tror på juni er jeg fornøyd med det ;) Da blir det vårbarn, og det er jo supert synes jeg da =) tips for neste pp da?? Noe som er lurt?? =) Ser du noe jeg bør gjøre/ikke gjøre??Åh, gleder meg så enormt til det skjer jeg, men en mnd. til skal gå fint =)
Anonym
16:41 18.05.2008
får opp potetmos, lurer på om du blir hekta på det i svangerskapet hehe:) skjønner ikke hvorfor d kom opp? gjør du? menn tips, vet ikke jeg, slapp av ha sex kos dere med prøvingen og ikke stress med det. lag en romantisk kveld og elsk med hverandre, ikke bare lag barn:)
fomle&ariel 5pp
17:21 18.05.2008
Hehe, potetmos faktisk... rart du sa det, tenkte en del tidligere i dag om jeg kommer til å bli hektet på noe spesielt i svangerskapet... tenkte på min svigerinne som i et desperat øyeblikk tygde i seg en kullbit!Tjihi ;) Håpte det ikke ble meg! *grøss* Potetmos liker jeg nå sånn ok det, hehe, og se om det blir noe jeg blir hektet på :)
Ja, slappe av er sikkert godt tips, det tenkte jeg og på i dag tidlig i en litt sånn halvdesperat stund der vi skulle prøve (småtrøtte i tillegg) på å ha sex før han reiste.. hehe =) Dette har gjerne innvirkning på det du ser?=)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------