IVF står for In Vitro Fertilisering. På norsk kalles det ofte prøverørsbefruktning. Her kan dere som må ha litt hjelp av legevitenskapen for å bli gravid diskutere, men også dere som har fått barn med slik hjelp kan komme i kontakt med hverandre her.
jeg begynner på spray den 20..hvordan regner jeg ut hvilken uke jeg kommer inn under da?
11:42 18.05.2008
det er kanskje individuelt,men sånn ca? lurer på mye rart jeg se:)
Sv: jeg begynner på spray den 20..hvordan regner jeg ut hvilken uke jeg kommer inn under da?
01:19 19.05.2008
anaka: ja kanskje vi er omtrent likt i løypa da, jeg holder til i porsgrunn jeg. kan ikke si jeg har fått noe info om hvilken uke, det er vel litt rart? jeg skal på ul 13 juni da, kanskje de vet mer da?
Sv: jeg begynner på spray den 20..hvordan regner jeg ut hvilken uke jeg kommer inn under da?
01:21 19.05.2008
åja,,, jeg skal på ul den 13 juni,,, kanskje jeg er klar rundt der da? har ikke fått noen uke jeg, er det vanlig da eller er det jeg som har gått glipp av no info kanskje?
14:58 19.05.2008
Hei hei..
Eg skal på ultralyd den 16.06. Men er da for å sjekke hvor mange follikler eg har og om dei skal justere dosen på sprøytene eller det er riktig dose. Det er en mandag, samme uka torsdag eller fredag skal eg inn igjen og sjekke på nytt, deretter får eg da vite hvilken dag uka etter eg skal komme til Bergen. Hvor store doser skal dere gå på? Eg skal ha tre sprayinger hver dag og starte med 100 ett eller anna på sprøytene..
11:06 20.05.2008
jeg har begynt med spray nå, 4 sprut om dagen med synarela.
når jeg begynner på sprøytene skal jeg ta puregon styrke 150:) har funnet ut at jeg skal inn i uke 26:)