GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

BliGravid

Strever du med å bli gravid? Du er ikke alene.
Etter oppfordring har vi nå valgt å ta bort anonymknappen, så vær obs på det når du legger inn innlegg.
Mvh Jordmor Siri
noen som har hatt sånne symptomer??
12:37 18.05.2008
en stram lukt fra urinen,tisser hele tiden,kan stå opp opptil 2 ganger om natten,da holder blæren på å sprenge,litt ømme pupper,super trøtt.Skulle hatt mensen i går,spennende
anette staiiiiii
Sv: noen som har hatt sånne symptomer??
13:45 18.05.2008
Stram lukt og at du ofte må på do kan være symptomer på uvi, er du sikker på at du ikke har det?

Ellers lykke til! :) Håper TR ikke kommer!
NewMom
13:47 18.05.2008
Åi så spennende da!!
jo da, jeg hadde den sinnsykt stramme lukta av urinen. helt grusom. I tillegg får man så mye bedre luktesans når man er gravid.
Jeg hadde også litt ømme pupper og var supertrøtt.
kan jo fort være litt psykisk, men i mitt tilfelle var det ikke det.

Skulle hatt mensen i går?? Da kan du jo teste da!! En test sies kan være positiv fra samme dag du venter mens.

løp å kjøp!!! :-)

...morgenurin er jo best da.. men jeg anbefaler Clearblue Digital. Der står det enten eller, så slipper du å lure.

Tvi tvi
Morelli *20.08.08*
19:43 18.05.2008
Ja,skal teste i morgen tenkte jeg,blir spennende om ikke tr dukker opp. Har en sinnsyk rar lukt av urinen,har aldri hatt det før..
anette staiiiiii
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------