GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Småtroll 0-1 år

Flere som hadde 3-grads rift her? Hvordan er sex-livet?
12:46 18.05.2008
?!
Formen ellers?
Anonym
Sv: Flere som hadde 3-grads rift her? Hvordan er sex-livet?
14:50 18.05.2008
Bare meg som var så uheldig? Gutten kom på 17 min, så da skjedde det som måtte i farta... :/
Anonym
16:00 18.05.2008
Det er sikkert flere. Hvordan går det med deg da?
du og jeg og vi to
16:55 18.05.2008
joda, formen er fin. litt vondt i riften innimellom, men har hatt samleie 4 ganger på 4 mnd, så ikke no å skryte av, men ikke så værst heller...!
Anonym
16:57 18.05.2008
Det var vel ikke så verst! Håper det kommer seg! Jeg hadde rift + klipping grad 2, og har også hatt litt vondt ved samleie - men det begynner å komme seg nå 6 måneder etter.
du og jeg og vi to
19:33 18.05.2008
3grads rift her å... 3mnd siden fødslen og kan ennå bli ømt til tider. vært mye "trening" på sex fronten (fryktelig vondt i starten) men nå begynner det å bli topp! øvelse gjør mester!:D
Anonym
19:44 18.05.2008
4 grads rift her. Torde ikke ha sex på 4 mnd, da vi først prøvde gjorde det vanvittig vondt. Men nå er det tilbake til normalen igjen (etter 5 mnd)
Anonym
19:44 18.05.2008
åh. så bra! Jeg håper jeg kommer dit jeg å...det er egentlig vondest inni liksom..ja...det går vel seg til.
Anonym
19:47 18.05.2008
Hva vil det si å ha 3-grads rift eller sting??
Jeg sydde med jeg vet ikke i hvilken grad...(litt ny på det her jeg)
Vet bare at nå har det gått 3 måneder og det er fremdeles ganske ømmt, selv om vi øver mye ;)
Anonym
19:53 18.05.2008
Jeg hadde 3-grads, og måtte operere etterpå...Lukkemuskelen ble hardt rammet, og fibrene røyk.. :(
Revner all the way. Men det finnes en 4-grads å, huff, det er allerede drøyt nok med 3-grads spør du meg.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------