GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Småtroll 0-1 år

noen som har prøft babykjeksen til hipp ? 6mnd
13:04 18.05.2008
har en gutt på rett over 6mnd nå,åhar kjøpt denne kjeksen,men syntes det så litt skummelt ut(tenk hvis han får biter i halsen) tror jeg moser med litt melk.. erfaringer ?
Anonym
Sv: noen som har prøft babykjeksen til hipp ? 6mnd
13:15 18.05.2008
Ja, har prøvd den. (Jeg synes den var veldig god!!) Det blir veldig mye klesvask av den, for det blir liksom litt grøtete konsistens når den blir blanda med spytt, og noe av det kommer jo ofte ut igjen.

Har ikke hatt problemer med at det blir biter som setter seg i halsen. Tror den nærmest løser seg opp i munnen jeg.
Anonym
13:19 18.05.2008
ok,ga du fra 6mnd av da ?
Anonym
13:23 18.05.2008
Nei han var vel 8 tror jeg. Var først da jeg oppdaget den kjeksen. Sikkert lurt å bløte den i mm/mme i begynnelsen når h*n ikke er eldre.
Anonym
13:41 18.05.2008
Bare drit.Fikk i halsen mange ganger.Kjeksen bare brakk i store biter.Farlig.Min er 8mnd nå.Setter enda fast.Kastet kjeksene i søpla.+ ENORMT søte var kjeksene også:(
Anonym
13:47 18.05.2008
emlie var 6 mnd da hun fikk. jeg delte den opp i biter og ga.
når a var 8 mnd klarte hun selv =)
christine og lille Emiliemor
13:45 18.05.2008
Har lett etter den, har ikke sett den på lang tid. Hvilke butikker/kjeder selger disse kjeksene?
mamma til to flotte gutter
13:58 18.05.2008
vi kjøpte den på obs
Anonym
15:58 18.05.2008
Ja, min elsker der, fikk prøve de da han var ca.7 mnd...nå er han 11 mnd og eeeelsker de, og ja, litt ekstra grisete, men det er verdt d ;P
Bibi m/2 nå (",)
16:05 18.05.2008
Vi har prøvd kjeksen på gutten min på 9 mnd, men han vil ikke ha dem.....
Anonym
18:31 18.05.2008
Det står da virkelig på pakken at vis barnet ikke tygger enda skal man bløte dem med mme/mm.... (til disse missfornøyde)

Sønnen min elsker dem:) han har fatt siden litt etter 6mnd og frem til nå snart 9mnd
ateena_k
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------