Har vært kvalm i flere uker -men ikke gravid.. Hva kan det være?
13:11 18.05.2008
Jeg tok teste for tre-fire uker siden for da hadde jeg vært kvalm ett par uker eller noe. Etter det har jeg vært kvalm og tok ny test i dag -negativ.
Hva kan så langvarig kvalme være? Jeg er ikke skikkelig kvalm, ikke kasta opp, Men det kommer og går. Synes ikke det har vært mye stress i livet mitt heller. Egentlig ganske rolig.. Prøver ikke å bli gravid.
Anonym
Sv: Har vært kvalm i flere uker -men ikke gravid.. Hva kan det være?
13:16 18.05.2008
Jeg ville nok tatt en tur til legen og spurt der, og forlangt en blodprøve for å utelukke noen kreftformer ihvertfall........ Hvordan er formen din ellers? Er du mye trøtt, slapp eller svimmel?
Spør lege, det er alltid best ;))
God bedring!
Anonym
13:28 18.05.2008
Herregud, kreftformer??? Det er ikke såå kult å komme med sånne utsagn altså, la det være med "gå til legen" neste gang er du snill....huff...
Anonym
13:40 18.05.2008
Hvor lenge er det siden du fødte? Ammer du? Jeg begynner først å bli kvitt kvalmen nå, og det er nesten 8 mnd siden jeg fødte vesla!:-/
14:27 18.05.2008
Å... har du vært kvalm helt siden du var gravid? Jeg var veldig kvalm til å begynne med, men det gav seg etter 4 mnd ca oghar ikke vært kvalm siden. Bortsett fra en periodei oktober, da trodde jeg at jeg var gravid men det var jeg altså ikke.. det er snart ett år siden jeg fødte..
Kanskje jeg ringer legen i morgen. Hva med lavt jern, blir man kvalm av det?
Takk for alle svar!
Anonym
14:30 18.05.2008
blir ikke kvalm av jernmangen. da blir du trøtt å tørst.. lysere tannkjøtt..
men ville tatt en tlf til legen altså..
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem