GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Snart klar

Dette forumet er for både damer og herrer som snart er klare for å lage barn, men som ikke helt tør/vil ta steget ennå.
Her er det vel bare å ønske lykke til:-)
Vennlig hilsen jordmor Siri
Hvor mange snart klare er vi her inne??
13:14 18.05.2008
Synes det virker som om det bare er en 4-5 stykker her???

Gi et lite vink da dere! :)
***snart prøver :)***
Sv: Hvor mange snart klare er vi her inne??
13:47 18.05.2008
Jeg vinker!:) Starter nå etter at tr har reist sin vei. El ca ved månedskiftet.
snartprøvere
17:39 18.05.2008
Hei!
Vi blir prøvere i sommer! Skal satse på en april/mai baby til neste år!
Veldig spennende!
Sobel
19:10 18.05.2008
Jeg er her enn så lenge! Akkurat slutte på prevensjon, så nå sier jeg snart takk for meg på akkurat "Snart klar" forumet.
Klar!
19:44 18.05.2008
JUHU! her er jeg... Vi vet ikke om vi skal begynne nå denne mnd eller neste....bruker ikke perv, så hvem vet!

Hopper ivertfall inn på bli gravid i juni/juli!
Leon-Sjønnassen født 19.10.06
06:45 19.05.2008
Jeg er her. Skal begynne om litt over en syklus.
meg & lille vampyr
13:19 19.05.2008
Vinker jeg å! :D Jeg håper at vi skal begynn å prøve i sommer! :D Å vi har nettopp forlovet oss! :D Hihi...! :D Og skal snart flytte inn i nykjøpt leilighet! :D
BabyMe
20:00 19.05.2008
Sier hei jeg også! har akkurat meldt meg inn her.og planen er å begynne prøvinga i juli eller august.
Darthe ønsker baby
20:02 19.05.2008
skal begynne prøvinga i juli,så håper det ordner seg for snille jenter da :)))))
snartskalviog
20:02 19.05.2008
*Vinke*Vinke*Juli/ august her:-)
€€€ Babyklar €€€
22:06 21.05.2008
*vinker*

Jeg også er her inne!

Venter på at samboeren min skal bli med på aktiv prøving når vi nærmer oss å være ferdig med oppussing.

Har kommet over fra "mannen ikke klar" for bare noen uker siden. Han var jo aldri klar på NÅR han ville være klar for å få barn, så jeg har gått rundt og trodd at jeg måtte vente i flere år til... Klokken tikker jo, og jeg har pcos... Men til slutt kom det fram at han vil pusse opp først, så kunne vi få barn. Han forstår fremdeles ikke begrepet "prøvetid" men jeg er da ett steg nærmere.

Nå for tiden er jeg veldig fornøyd, for han har ikke hoppet av i svingen de siste gangene vi har hatt sex, og senest igår hadde jeg el-slim. Så jeg tror at vi er inne i en "skjer det så skjer det" fase :-) dersom jeg ikke presser på. Så vi er snart klar til aktiv prøving, men skjer det før så skjer det før! :-) og da blir han glad, det har han sagt. Og jeg blir overlykkelig! (oi, dette ble langt...)
Tweak
22:54 21.05.2008
Oi, ja da får vi håpe spiren sitter allerede ;) Selv om jeg vet at det kan ta tid med pcos.

Her hos oss er det vel jeg som har holdt igjen, jeg venter på fast jobb. Men det ser ut til at den er innen rekkevidde, så da blir vi aktive prøvere fra juni tenker jeg. Sambo er nok klar for det igjen, han har mast i flere år, men ble litt skremt da jeg plutselig ville ha... Ble plutselig så alvorlig... ;)

Lykke til :)
***snart prøver :)***
06:55 22.05.2008
Mannen min er helt klar, men jeg ønsker penger under permisjon (merkelig nok) og holder igjen så vi skal ha noen rettigheter hvertfall:) he he:)
meg & lille vampyr
22:25 8.06.2008
eg og er en snart prøver! fann dette forumet no i kveld, visste ikkje at d fantes, har berre vert innpå bli gravid og d.. men her var d jo mye bra info! heilt hekta på BIM eg..sambo syns eg stesse for mye, hehe:D
ska prøve no i sommer/høst! håper på 09 baby!
Sol85
16:47 9.06.2008
Heihei. Jeg er her... fikk blodpropp under mitt første svangerskap. Så må vente med å prøve på vår neste en stund. Går på medisiner som kan skade et evt. foster, så må vente til jeg er ferdig med den. Vi håper på en 2010baby =)
Lalla*in*Love
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------