GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

BliGravid

Strever du med å bli gravid? Du er ikke alene.
Etter oppfordring har vi nå valgt å ta bort anonymknappen, så vær obs på det når du legger inn innlegg.
Mvh Jordmor Siri
Vondt ja..
13:35 18.05.2008
I to dager nå så har jeg fått sånne intense smerter i magen, som varer i ca 2 sek. Bare hatt det 3-4 ganger. Det kom en gang da jeg lo skikkelig. Det kjentes ut som om noen dro i en tråd som var fester i magen liksom.. Og det gjorde VONDT. Det er helt nederst i magen, litt ut på sidene liksom.. Også har jeg fått det et par andre ganger når jeg har strukket meg.. Minner meg litt om sånn vondt jeg hadde da jeg var gravid første gangen, men da fikk jeg sånn bare når jeg snudde meg for fort i senga ol. hva kan det her være da..? Det skjer jo veldig sjeldent.. ikke merket nå i dag, enda..
BabyTanker
Sv: Vondt ja..
15:02 18.05.2008
Der skjedde det igjen, når jeg nøs.. skikkelig vondt! akkurat som om noen river i en muskel eller.. noe.. hehe, vanskelig å forklare. Varer max 3sekunder, så er alt bra.
BabyTanker
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------