GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Småtroll 0-1 år

Er det normalt at han plutselig spiser mindre? (mme)
13:41 18.05.2008
De siste dagene har han drukket en god del mindre mme enn vanlig.
pleier å gå ned ca 230ml + /- pr.måltid.
De siste dagene kan han f.eks bare drikke 130 til et måltid. 2-3 hundre ml mindre pr.dag.
Han er frisk og fornøyd. Men trodde heller man trappet opp etterhvert,ikke ned:/
??
Anonym
Sv: Er det normalt at han plutselig spiser mindre? (mme)
13:56 18.05.2008
ja,helt normalt! Hvor gammel???? Er opp og ned på det.Er han happy,så er det greit:)
Anonym
13:59 18.05.2008
okei:) han er 4 månder om et par dager:) Hehe har vært vant med at han sluker det meste da ble det litt rart at han plutselig drikker mindre;)
Men er nok ingen fare nei;)
Takk for svar:)
Anonym
14:06 18.05.2008
Kan være du kan begynne smått med grøt.Kan være han er litt lei av melk.Min ville ha grøt.Drakk mindre melk da.Min gutt er 8mnd nå.Drikker myyyye mindre melk nå.:) Bare prøve seg fram.Men ellers er det ingen fare:)
Anonym
14:46 18.05.2008
Kan de bli lei av melk?? Trodde liksom ikke det gikk an. Jenta mi er 5 1/2 mnd og jeg syns jeg merker det samme, at hun spiser mindre enn før (ammer). Jeg har masse melk så jeg har tenkt at da får hun ihvertfall nok og jeg trenger ikke begynne med grøt.. Men prøvde for første gang grøt i går og hun var kjempeivrig. Hun er også veldig nysgjerrig når vi spiser og følger med på hver bit vi tar. Har egentlig tenkt at det er litt dumt av meg å begynne med grøt nå, at jeg burde vente til 6 mnd, men kanskje ikke det er så dumt likevel da?
ma ma
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------