GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

BliGravid

Strever du med å bli gravid? Du er ikke alene.
Etter oppfordring har vi nå valgt å ta bort anonymknappen, så vær obs på det når du legger inn innlegg.
Mvh Jordmor Siri
åh... blir så frustrert
13:46 18.05.2008
Vi holder nå på å prøve(gjort siden jul) og testet negativt på onsdagen, torsdagen forventet jeg mens, og da kom det bare en liten dråpe blod, siden da har det ikke kommet noe annet enn litt rosa/brunt slim. Kan ikke bare denne mensen komme så vi får sette igang å prøve igjen?? Irriterende å gå slik å vente, kjenner jo mensmurringne....

Unnskyld, må bare få ut litt frustrasjon her, ville jo så gjerne at det var en liten spire på gang denne måneden
moril81
Sv: åh... blir så frustrert
13:49 18.05.2008
Jamen, er du sikker på at du ikke er gravid nå da? Du testet jo før IKM, og noen produserer ikke nok hcg til at det slår ut på testene før noen dager etter IKM.

Noen får en liten blødning rundt IKM, og det kan være festeblødning. Og mensmurring kan også være pga egget holder på å feste seg.

Jeg hadde iallefall ikke gitt opp håpet helt enda hadde jeg vært deg. Ta en test om noen dager dersom TR ikke kommer for fullt!?

NewMom
Sv: åh... blir så frustrert
17:24 18.05.2008
Nei, kan jo selvfølgelig ikke være helt sikker. Det sto på testpakken at den kunne vise graviditet fra 4 dager før forventet mens.
Er litt redd for å håpe, også kanskje er det ikke noe liksom. Jaja, får vell smøre meg med tålmodighet noen dager til.

Hilsen en somå finne seg noe annet å tenke på!
moril81
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------