GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Keisersnittdebatten

Keisersnitt eller vanlig fødsel?

Ingen må tro at et keisersnitt er en enkel løsning for mor og barn. Det beste er å føde naturlig. Men i noen tilfeller er keisersnitt det eneste riktige, enten av hensyn til mor eller av hensyn til barnet. For mor kan dette ha både fysiske og psykiske årsaker og begge deler er like viktige.
Denne debatten er ment som en møteplass for dere som kanskje skal ta eller har fått bestemt at dere skal ta keisersnitt.
Riktig lykke til videre!
Vennlig hilsen jordmor Siri
KS på Ringerike denne uken??
13:47 18.05.2008
Hei..
Lurer på om det er noen her inne som skal ta ks på Ringerike denne uken? Skal selv ta ks på onsdag 21.mai på Ringerike.. Gleder meg til endelig å bli ferdig...
mor til snart fire
Sv: KS på Ringerike denne uken??
17:57 18.05.2008
Nei, men jeg hadde ks der 28 april! Storfornøyd!!!! Gled deg bare....
Lille my31
07:50 19.05.2008
Hei..
Det var godt å høre. Har hørt mye bra om Ringerike.Har ikke født der før. Gleder meg veldig. Reiser i morgen ettermiddag, og blir tatt 07.45 på onsdag.. Om alt går etter planen. Fikk du enerom lenge? Hvor lenge var du der etter ks?
mor til snart fire
09:40 23.05.2008
Jeg fikk enerom hele tiden. Jeg var der i bare 2 dager etter eget ønske(jeg liker meg ikke noe særlig på sykehus). Arret har grodd fint uten problemer. Fikk en del etterrier første natta og luftsmerter i høyre skulder! Visste ikke at det gikk an å få luftsmerter der!! Ha ha.....
Lille my31
10:02 30.05.2008
Hei...

Endelig ferdig. Fikk en nydelig gutt 21.mai. Det var et fint opphold på Ringerike. Personalet var helt topp, både operasjons teamet og de på barsel. Mannen min fikk være sammen med meg fra tirsdag til fredag. Lørdag reiste jeg hjem. Men de syns det var litt tidlig. Men det er noe med å komme hjem. Jeg har hatt noe luftsmerter og litt smerter i underlivet etter steriliseringa. Håper det forsvinner snart.
mor til snart fire
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------