GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Småtroll 0-1 år

Vekker dere babyen for rap?
13:53 18.05.2008
Hvis den sovnet under måltidet?
Lillemor her sovner noen ganger og jeg har brukt å vekke henne for rap... men hun sover jo så søt, kan jeg ikke bare ta henne opp når hun våkner? Eller fungerer det ikke slik?

Anonym
Sv: Vekker dere babyen for rap?
13:54 18.05.2008
Tror dette er forskjellig fra barn til barn.
Gutten min MÅ rape etter måltidene, ellers våkner han etter en liten stund, gjerne akkurat når jeg har sovnet igjen, hehe...
Så det må rapes her i gården ja...
Sunniva78
14:16 18.05.2008
Å ja.Må det.Lufta må ut.Uansett om dem sovner.Ser søtt ut når dem sover,men er lurest og ta dem forsiktig opp og prøve.Har lett får og våkne og vondt i magen hvis ikke.Noen ganger jeg ikke fikk ut noe,så tok jeg min opp igjen etter en stund.Da kom en kjempe svær rap....Kommer ikke rapen,ligger lufta i tarmene og dem får vondt.Noen ganger tar det evigheter før rapen kommer.
Anonym
14:20 18.05.2008
Nei, det har jeg aldri gjort nesten... Om natta har jeg aldri tatt han opp for rap, selv om han spiser mange ganger... Aldri hatt noe problem :)
♥Innimor & Lillegutt 26.05.07♥
14:43 18.05.2008
Her i gården raper vi sovende. Hvis han sovner ved puppen legger jeg ham bare over skuldra og vugger litt så kommer stort sett rapen selv om han sover. Han blir veldig urolig hvis han ikke får opp luft.
EMC77 og JTK08
15:24 18.05.2008
Hehe tulla mi raper ved puppen før hun sovner innimellom :) hun slipper puppen, tar en liten pause og så kommer det en rap :) da slipper jeg å løfte hun opp å vekke, så sutter hun litt å sovner :)
Anonym
15:57 18.05.2008
nei, har aldri gjort det. han raper når han får mat når han er våken på dagtid og kveldene, men har aldri rapet når han har spist og sovnet.

har hørt at når de ligger helt flatt kommer lufta ut av seg selv, men om det stemmer eller ikke, aner jeg ikke i det heletatt altså..!

men her i gården har det aldri vært nødvendig med raping når han sover.
MammanTilVerdensFinesteLUKAS=)
20:29 18.05.2008
HI her, hun sover rundt på natta men tenkte mer på dagtid, hun har en tendens til å sovne til mattid da. Kan heller ikke begynne å løfte henne opp for rap, da våkner hun!!
Anonym
20:33 18.05.2008
Har du prøvd å snu om på det? altså at hun får pupp når hun våkner og ikke sovner? funka her! mi var på samme måte, og fikk jo ikke i seg så mye som hun egentlig trengte, + at hun spiste oofte!
€LilleTulla€
20:38 18.05.2008
Ammer desverre ikke, men de 2 første måltidene på morgenen er det etter hun har våknet. Men så er hun våken helt til neste måltid og da må jeg jo gi henne mat ca etter 4 timer. Så sovner hun en liten dupp på 30 min. Det er de siste dagene hun har begynt å sovne under måltidet, og jeg har latt henne sove de 30 minuttene. Så kommer rapen igjen når hun våkner!

Hehe, ikke enkelt dette! Hun spiser ca 180 ml ved hvert måltid.
Anonym
20:31 18.05.2008
kun på dagene, men ikke på natta..Han er heldigvis en fiser (hehe) så det kommer vanligvis ut uansett..
Sunshine og Elias:D
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------