GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

BliGravid

Strever du med å bli gravid? Du er ikke alene.
Etter oppfordring har vi nå valgt å ta bort anonymknappen, så vær obs på det når du legger inn innlegg.
Mvh Jordmor Siri
hadde el for noen dager siden, og har gyn.time på torsdag, kan han se om jeg er gravid da?
13:54 18.05.2008
Takk for svar:)
mine-sko
Sv: hadde el for noen dager siden, og har gyn.time på torsdag, kan han se om jeg er gravid da?
14:17 18.05.2008
Hei

Jeg vet ikke om jeg har svaret du søker, men jeg kan fortelle hvordan det var for meg...

Sist jeg var gravid (endte i SA) var jeg hos gyn ca 3 dager etter el. Han sa at mens var rett rundt hjørnet. Det kunne godt stemme det for jeg hadde null kontroll på syklus etter SA. Har altså hatt 2 SA på 3 mnd... Jeg ventet og venter på mens, men den kom aldri. Ser at det er flere her inne som skriver at det skjer det samme med livmorslimhinna før mens og ved tidlig graviditet. Den blir fortykket og stimulert.

Så ja- gyn kan vel se om slimhinna er stimulert, men kan kanskje ikke forutsi hva det betyr?

Håper at andre kan gi deg bedre svar.:)
Orkidè31
Sv: hadde el for noen dager siden, og har gyn.time på torsdag, kan han se om jeg er gravid da?
14:25 18.05.2008
Han kan ikke se om du er gravid da desverre :-( Jeg hadde ultralyd 1 uke før forventet mens her en gang og spurte min gynekolog om dette da. Han sa at det var altfor tidlig å se om et egg eventuelt hadde festet seg. Men tror man kan sjekke HCG-verdien i blodprøve ganske tidlig:-)
2små IVF-ruger
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------