Hi her, synes det er tåpelig å sammenligne hverandres rift slik du gjør. Det å bagatelisere mitt rift fordi det bare er av grad 2, er som å bagatelisere hverandres følelser. Og du kan aldri fortelle meg hva jeg skal føle.
Dette med rift er også veldig individuelt, har hørt om flere som har grad 3 men aldri vondt og de med pyntesting som har veldig vondt.
Mye av grunne til at jeg har vondt er at det har blitt en blemme lignende greie (etter alle undersøkelser under fødsel og pga sugekopp under fødsel, føltes som de skrapet opp meg litt ved åpningen.Også alle de undersøkelsene uten glidemiddel lengre opp en fingertuppen) ved åpningen, og arret (en liten byl ligner det) er akkurat ved inngangen av skjeden, så det er svært vondt å føre penis inn.
Forstår godt at det ikke er godt med rift grad 4 men det å bagatelisere mine følelser og smerter (fordi du har det verre på papiret) blir bare dumt!!
Det blir som om sammenligne smertene under fødsel, det er ikke mulig, de oppleves individuelt!! Det samme gjelder dette. |