GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

BliGravid

Strever du med å bli gravid? Du er ikke alene.
Etter oppfordring har vi nå valgt å ta bort anonymknappen, så vær obs på det når du legger inn innlegg.
Mvh Jordmor Siri
ingen mens, riktig syklus? hjelp
14:12 18.05.2008
jeg hadde ikm den 16, 28 dagers syklus, er iallfall det jeg tror jeg har, da jeg har gått på pillene 28, men slutta me de da. dette er første syklus etter pillene, lurer derfor på om jeg kan ha lenger syklus enn 28 dager, sånn egentlig? testa negativt den 16, tok testen på dagtid, hadde vært på do mye iløpe av den dagen, men måtte bare teste. mensen har ikke kommet, er nå 2 dager for sein. kan det da være at jeg eks har 31dagers syklus, og derfor ikke har fått mensen, eller at jeg da er gravid, å at det vavr for tidlig til at testen kunne bli positiv? mener at jeg hadde litt lengre syklus enn 28 dager før jeg begynte med pillene, men det er jo noen år siden. har også hatt veldig ømme bryster de siste 2 ukene, mye utflod, ellers merker jeg ingenting, ingen menssmerter eller noe, som jeg vanligvis har.

tusen takk for svar :)
kinee_88
Sv: ingen mens, riktig syklus? hjelp
15:31 18.05.2008
Heisann!
Det er ikke godt å si hva det kan være. Men mange opplever litt forstyrrelser i syklusen etter p-piller. Kroppen bruker litt tid på å finne tilbake til seg selv på en måte. Siden dette er første perioden din uten pillene, kan det hende det er det som skjer. Og da er det bare å ta tiden til hjelp.
Men, det kan jo også hende at du er gravid, men at du produserer så lite HCG at gravididtetstesten ikke slår ut positivt.
Du må nok nesten bare vente å se hva dagene fremover bringer:)
Masse lykke til uansett!!
JulieF*9pp*
15:45 18.05.2008
takk skal du ha :) er så frustrerende dette her! lykke till til deg og :)
kinee_88
17:46 18.05.2008
Er i akkurat samme situasjon som deg, men jeg har hatt spotting siden torsdag (ikm var fredag..) å har det ennå..
noen andre som kjenner til det?!?

sikkert pga at det er første syklus etter p-pilleslutt.....
testa negativt onsdag..
Villstyring
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------