GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Småtroll 0-1 år

melkevarmer eller hva det heter?
14:55 18.05.2008
vi skal gifte oss til sommern, da er snupp 9 mnd. Han spiser fortsatt en god del mm og derfor kommer jeg til å bruke pumpa melk som han skal få den dagen. blir vanskelig å amme med brudekjolen på så blir pumpings på meg den dagen:)
Uansett: det jeg lurer på er hvor får man tak i sånn flaske/termos som holder melka varm?
Det var nemlig ei på babysang som ga ungen mme som hadde en slik en. Syns den virka kjekk.

Men hvor får man tak i de? og er det noe spess en må passe på?
L-O-V-E&prinsen:)
Sv: melkevarmer eller hva det heter?
15:26 18.05.2008
Jeg kjøpte den i en babyutstyrsbutikk (Liten i Tønsberg) Er en termoveske som holder vann varmt i 4 timer. Vet med mme at man ikke skal holde den varm pga bakterier, så jeg har med varmt vann og pulver i en boks. Vet ikke hvordan det er med mm, om den kan holdes varm over tid. Noen andre kanskje vet det.
nini1976
Sv: melkevarmer eller hva det heter?
15:58 18.05.2008
ja ok!
for når jeg tenker meg om så la hun flaska med ferdigblandet mme oppi den "termosen"... så ut som det iallefall:)
Tenkte at jeg aknskje kunne fylle mm på en flaske og ha oppi der, men som du sier så er også jeg usikker på om mm kan holdes varm over tid...

håpr noen kan svare:DD
L-O-V-E&prinsen:)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------