GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Assistert befruktning

IVF står for In Vitro Fertilisering. På norsk kalles det ofte prøverørsbefruktning. Her kan dere som må ha litt hjelp av legevitenskapen for å bli gravid diskutere, men også dere som har fått barn med slik hjelp kan komme i kontakt med hverandre her.
Progestan
16:44 18.05.2008
Hei! JEg skal ringe rh i morgen formiddag for å¨høre om noen egg har overlevd opptining. Har 3 egg på frys, så dette er spennende;-)
Har tidligere klart å bli gravid m hjelp icsi... men aldri vært igjennom fryseforsøk... Det jeg nå lurer på er om jeg skal ta både progynova og progestan som vanlig på morgenen??? Eller skal jeg vente m noe til jeg ev er hjemme igjen??
Noe som vet?==

amidala, mamma til 3 tuller
Sv: Progestan
17:21 18.05.2008
Jeg fikk beskjed om å ta medisiner i forkant av egginnsetting. Lykke til!
Kanskje i år?
20:08 18.05.2008
hei hei og lykke til. Jeg skulle ikke ta progestan før innsetting, men med en gang jeg kom hjem igjen. Men det kan være at det er noe som blir praktisert forskjelling fra klinikk til klinikk.
Famy
21:17 18.05.2008
Har alltid fått beskjed om å vente med progestan/crinone til etter innsettingen :O)
ღ ♂ Vilsågjerne♀ ♥
21:23 18.05.2008
Så spennende :-)

Jeg ville bare tatt det, men hvis du er i tvil så ta det med deg på jobb, og ring dem tidlig for å høre hva de mener :-)

LYKKE TIL!!!
mara (",)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------