GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Småtroll 1-2 år

Hvor gamle var barna deres da de begynte å spise middagen og grøten sin selv?
17:42 18.05.2008
..
Sunshine_80
Sv: Hvor gamle var barna deres da de begynte å spise middagen og grøten sin selv?
17:45 18.05.2008
Cirka ti måneder gammel fikk hun spise middag i biter selv. Nå er hun 13 mnd og er såvidt begynt å mestre skje, så nå skal hun begynne å spise grøten selv også.
Silje og jenta
Sv: Hvor gamle var barna deres da de begynte å spise middagen og grøten sin selv?
21:52 18.05.2008
Fra rundt 15 mnd spiste hun alt selv.
stor fikk liten 23.08.06
11:30 20.05.2008
oj, jeg er kanskje litt treg med skjea...;.)
Spiser ikke med skje selv..16mnd
Anonym
11:37 20.05.2008
Nå spiser hun alt selv hun er 19 mnd men har trenet bra og mye siden hun var 13 mnd
*Adnil* og Juliesnuppa
21:12 20.05.2008
Hun er snart 13 mnd og har spist middag i biter selv en god stund. Skje har vi ikke øvd noe særlig på, hun nekter grøt om dagen, men blir uansett mest søl hvis vi prøver..
ariel78
09:56 21.05.2008
16 mndr. Spise meg gaffel og skje. Men IKKE uten en haug med søl da...hehe...Og at han ofte syns det er bedre spise med fingrene:)
♥mamma til en ☆Prins♥
21:33 21.05.2008
Begynte å spise selv ved ca 9 måneder, fikk hjelp med grøt og yoghurt til han var 13-14 måneder.

Jeg tror generelt begynner enebarn sent og barn med søsken tidlig. Jeg har ganske enkelt ikke tid til å mate nr 2.
Mammaja 120107
04:36 22.05.2008
Tøtta vår har nylig begynt å spise grøt med skje selv- hun er 15 mnd.
Middag i biter har hun spist fra hun var ca. 8-9 mnd. :o)
Aliana
12:51 22.05.2008
Begynnte å spise brødskiver selv da han var rundt 9 mnd, middagen får han nesten til og spise selv med skje nå når han er 14 mnd, går sakte og blir litt rot, siden han ikke helt har skjønnt vilke vei skeia skal være:P
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------