Vi har utrolig vanskelig å finn på noe guttnavn. Siden lillegutt har dobbelt navn vil jeg gjerne at nr 2 også skal ha det. Problemmet er at jeg er tante til en hel gjeng gutter som har dobbelt navn. Navn som tom, tor, ole, ola, stig erik, lars er brukt.
Jeg har mest lyst på sondre med noe foran eller bak klarer ikke å finne noe som passer eller så heller jeg mot nikolay, niklas eller nikolas. Gubben vil mest ha mikal eller mikkal.
Så kan noen hjelpe meg med å finne dobbelt navn som går til mikal(mikkal) og sondre
Det er ett av de navnene jeg aller helst vil ha, men gubben kan ikke fordra elias. Guttungen elsker filmene om redningskøyta Elias og gubben tror han vil gå rundt å tenke på den båten hver gang han hører navnet.
Mikal er tøft, og da har jeg trykk på a. Mikaaal, altså.
Mikal er finest alene, eller som 2.fornavn.
sondre Mikal var jo absolutt et greit forslag da! og et kompromiss mellom mor og far... (Tror vi også må inngå et slikt komp, for vi blir ikke enige...)
Andre forslag:
Robert Mikal
Sverre Mikal
Sondre er også et fint navn. Det tror jeg egener seg best som 1.fornavn... vanskelig å finne på et annet navn foran sondre...