GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Snart klar

Dette forumet er for både damer og herrer som snart er klare for å lage barn, men som ikke helt tør/vil ta steget ennå.
Her er det vel bare å ønske lykke til:-)
Vennlig hilsen jordmor Siri
Hvordan si dette...
20:07 18.05.2008
Jeg tok en abort i fjor sommer, pga av div omstendigheter. Vet det var det rette valget da og angrer ikke.

Men nå vil jeg veldig gjerne ha barn! Hvordan skal jeg legge frem dette til min samboer? har grublet veldig lenge på dette..

- Lystpåenspire -
Anonym
Sv: Hvordan si dette...
14:56 19.05.2008
Ikke alltid så enkelt dette...

Nå vet jo ikke jeg hvordan situasjonen er, om han ønsker seg barn eller ikke, men du må rett og slett bare sette deg ned med ham og fortelle hva du tenker og høre hva slags synspunkter han har på området.
Tenk på tidspunktet for praten og ikke ta det hvis du vet dere bare har en liten stund før noen skal ut på noe. Det er godt å føle at man har tid nok til å få snakket ordentlig om det.

Da vet du i alle fall hvor han står og kan ta utgangsounkt i det. Jeg vet at ikke det er enkelt, men det er viktig å få snakket om det.

Håper det ordner seg og at du får snakket med ham :-)
Hobbs
Sv: Hvordan si dette...
23:15 19.05.2008
tusen takk for svar!:) jeg skal prøve å samle mot til meg å få snakket med han om det..:)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------