GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Småtroll 1-2 år

Ferie i utlandet eller i norge med de små barna?
22:47 18.05.2008
Hva skal dere?Vi skal i norge.Grunnen er det er vell ikke bra for barna å sitte i ro så lenge når dem er så små å aktive,Ang bli bitt etc av dyr er sjansen mindre i norge enn andre steder,billigere,mindre sjanser for att barnet får feber,oppkast eller en alvorlig sykdom etc,turen blir kortere å barna får mere glede utav ferien.Dessuten små barn kan ikke kjøre alle karuseller å oppleve like mye som det en på 8-10 år kan,dessuten vill ikke så små barn huske sin ferie,derfor venter vi heller til barna blir større så får dem mere gleder utav det å reise langt å få kjørt alle slags karsuseller å til å med huske ferien som tross alt er viktigt for gode minner.Så jeg skjønner ikke dem som på død å liv skal ta med sine unger hit å dit overalt i verden,det er ihvertfall ikke for barnas skyld dem gjør det for,det tror jeg er mere egoisme for dem voksne sin skyld,men for meg kan dem gjøre hva dem vill,jeg gjør ihvertfall det jeg vet barna mine har mest glede utav.
Anonym
Sv: Ferie i utlandet eller i norge med de små barna?
23:28 18.05.2008
Høres ut som du trenger det en tur til utlandet =0) er ikke så ille som du tror er fantastisk =0) Ungene vet vet ikke mer hva som skjer på ferie her eller i utlandet. Egoisme er det ikke man skal da kose seg alle sammen. Tror neppe dine barn har det så mye bedre enn mine =0)
mammatil2vakreprinsesser
10:17 19.05.2008
Vi blir i Norge med snuppa i år, men vi reiste utenlands flere ganger med henen i fjor.

For meg kan alle reise akkurat hvor de vil med sine egne barn. Hvorfor irritere seg over hva andre gjør? De som vil reise til Thailand og Mexico med småbarn kan vel bare gjøre det, de som vil være på hytte på Sørlandet kan gjøre det.
Anonym
12:14 19.05.2008
Vi har vært vandt til å reise mye før vi fikk barn, skal vi bli sittende hjemme nå da heller? Det er ikke noe problem å reise med barn, kommer bare på hvordan du tar det selv.
Å ungene har det vel ikke noe værre av å sitte i et fly noen timer enn i bilen.
Å sjangsen for å bil bitt av så mye er da ikke så stor. Ungene her har alldri blitt bitt av noe men vi har vært på ferie. Mens nabo jenta fikk flått bitt hjemme og ble alvorlig syk i ferien i fjor.
Anonym
20:49 19.05.2008
Vi skal være i Norge og til Sverige i år. Har absolutt ikke noe med at vi ikke vil reise lengere med små barn, men i år blir det en sånn ferie.
I fjor var vi i Hellas. Sønnen min stor-koste seg der også. :)
Kanutten & småen
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------