Dette er forum for deg som veier mer enn 90 kilo. Her kan dere diskutere hva dere vil, så lenge "inngangsbiletten" er der, nemlig at du veier mer enn 90 kilo! Du som bare skal slanke deg noen kilo kan sjekke kosthold og helsedebatten, der finner du likesinnede.
Her kan dere "snakke" med hverandre og utveksle erfaringer og forhåpentligvis backe hverandre opp til ikke å tåle dritt fra de som vet best, om det er folk i helsevesenet eller andre steder. Vi har fått inn flere historier fra både sinte og fortvilede damer som vi vil legge ut under en egen avdeling på "minhistorie" Så fyr løs!
Vennlig hilsen jordmor Siri
hvor langt på vei, å hvor mye har dere gått opp??
00:46 19.05.2008
er egentli ganske fornøyd gått opp 1,5 kilo å er 17 uker på vei.. hadde trodd det skulle vere mye mer til nå, men kommer vel flere kilo etter vert!
dere da jenter??
Anonym
Sv: hvor langt på vei, å hvor mye har dere gått opp??
00:49 19.05.2008
Er i uke 19. Og har ikke lagt på meg noe. Kjempefornøyd med det..
Men ... regner med st det nå kiloene kommer...
Anonym
00:57 19.05.2008
å jeg trodde jeg var flink:) hehe
HI
Anonym
13:15 19.05.2008
Det virker som om at de som har litt på kroppen fra før ikke går så mange kiloene opp i svangerskapet. Tror nok at babyen tar det den trenger...
Anonym
13:38 19.05.2008
Er i uke 32 og har gått opp 5,5 kg, hvilket jeg er meget fornøyd med. Vekta har stått stille siden februar, faktisk, så jordmor skrøt av meg. Babyen tar jo det den trenger, så alt i orden. Håper jeg ender opp med å gå ned noen kilo når jeg ammer...
Ser at det er mange som har vært veldig, veldig flinke!! Gratulerer alle sammen! Er ikke så bekymret for kiloene den siste tiden, da vil det jo være mye vann...
14:31 19.05.2008
gratulerer jenter! så flinke dere er! er ganske fornøyd selv med at jeg er i uke27 og er nå på startvekta ijenn:0) er bekjymret for at d skal bli som sist,da la jeg på meg 30kg.....hvor mye er normalt å legge på seg fra uke 27??
Anonym
16:39 19.05.2008
Er 10+6 på vei, og gått opp 0,1. Er fornøyd med det, men vet ikke hva som er vanlig på dette tidspunkt i graviditeten:-)
11:25 20.05.2008
26+2 idag... veide ca 98.8 på første kontroll og på den siste viste vekta 104,6 :( skulle virkelig ønske den kunne gå ned istede for opp!!! ungen tar jo den næringa den trenger likevel!!
12:52 22.05.2008
Er i uke 34, og er på - 5 kg. Skal også nevnes at jeg har vært en god del kvalm.....
Anonym
15:00 22.05.2008
hatt ett flott svangerskap så langt....ikke noe kvalm eller noe...å matlysta har vært på topp...:) har gått opp 13kg...har ikke fått trent så masse som æ ønska på influensa og bekkenløsning
er i uke 31
22:15 22.05.2008
Er i uke 35 og har lagt på meg 13 kg, mye av det er nok vann, for jeg har plutselig mistet anklene mine:p Er veldig fornøyd med 13 kg, min søster gikk opp både 20 og 25 når hun gikk gravid med sine 2;) Og hun gikk fort ned etter fødsel så håper jeg gjør det å:D