GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Parforhold-debatten

Hva ville dere gjordt i denne situasjonen ? (kopiert fra anonymdebatten)
10:43 19.05.2008
Jeg har nettopp funnet ut at bf har vært med både meg og minst to andre for 3 år siden....vi har alltid vært av og på, så føler ik jeg kan si noe om det.....men fikk vite i går at han hadde invitert hun ene med seg hjem på middag i fjor (da lå jeg hjemme og hadde nettopp født og hadde kraftig bekkenløsning)

Det skjedde ingenting mellom de, for hun sa at han burde være med meg og barnet liksom....dessuten var hun selv blitt nettopp gravid (uten at bf visst d) (med en annen)....så ingenting skjedde, men han hadde prøvd seg og ville virkelig noe skulle skje....!

På den tiden sa han alltid til meg at han jobbet så mye og var sååå sliten (hjalp meg litt med handling og barnet, men thats it)....

Har oxo funnet ut han har løyet om masse til både meg og hun jenta....og jeg har så lyst og konfrontere han med det, men vet han kommer bare til og nekte og hisse seg opp......:s

Vet ik hvordan jeg skal gjøre det...vi er egentlig ik sammen nå, men han kommer og går her når han vil.....jeg har sendt han mld at jeg vil ik ha d slikt og han får gi beskjed en dag i forveien om han vil ha ungen, så kan vi ordne det, bare ik ha han inn her, for vi bare krangler.....

Håper jo han skal respektere dette, men tviler på det....Har sååå lyst og konfrotere han....men føler jeg trenger mer (er temmelig sikker han har vært med andre både i graviditeten og etterpå)....men har ik noen bevis, for ingen forteller meg noe....:`(

Hva ville dere gjordt, så lenge dere ik er sammen, men alikevell følt dere sviket da jeg lå med Bl og ik god, og han hele tiden sa han jobbet og var sååå sliten, men han orket tydeligvis og invitere henne hjem på middag.....og han har aldri fortalt han har vært med henne i et tidsrom på 1 år. Da har det vært av og på med oss i den perioden...

Huff, ble rotete, men håper dere skjønner hva jeg mener....
Anonym
[Svar på dette innlegget]
Sv: Hva ville dere gjordt i denne situasjonen ? NYTT 09:57 19.05.2008
for all del konfronter han...ellers går det bar eå gnager på deg! og deretter bør du gjør det kart overfor deg selv og han at det er over for godt mellom dere. Det der er ikke en holdbar situsjon i lengden, og kommer sannsyligvis aldri til å bedre seg.
Anonym
Sv: Hva ville dere gjordt i denne situasjonen ? NYTT 10:02 19.05.2008
Nei, d er sant.....er ganske følesemessig ferdig med han.....mn det såret meg litt alikevell.....ik at han har vært med andre, men at han kunne lyve i fjor når han visste hvor vondt jg hadde det og hvor sliten jeg var....at han da kunne først invitere denne jenta, så prøve seg som bare d på henne....stakk litt i meg, veldig simpelt gjordt ;(

HI
Anonym
Sv: Hva ville dere gjordt i denne situasjonen ? NYTT 10:03 19.05.2008
Neste gang jeg møtte han, ville jeg rolig fortalt han hva jeg visste.

Jeg ville så fortalt at jeg overhode ikke ønsket å krangle eller skape noe diskusjon rundt dette, men kun informere om at jeg vet hva du gjorde og det sårer meg. Jeg synes likevel vi skal legge dette til side, det er slutt mellom oss og jeg ønsker at vi kan ha ett ok forhold fremover.

På denne måten får du gitt beskjed om at du vet hva som skjedde, at du er såret over det, men voksen nok til å gå videre og fokusere på at dere skal ha ett ok forhold til hverandre grunnet barnet.

Du kan selvfølgelig velge å hyle og skrike, men tror ikke du tjener særlig på det.

Ellers høres det fornuftig ut å få samvær inn i regler og rutiner, det må være slitsomt å la han bare komme og gå som han selv vil.

Lykke til.
Anonym
Sv: Hva ville dere gjordt i denne situasjonen ? NYTT 10:06 19.05.2008
Ja, tror det er den beste måten og gjøre det på....hyler jeg virker jeg bare sjalu, og det er jeg jo ik.....og jeg håper han bare er mann nok til og innrømme det, istedenfor og vri på sannheten....som han ofte gjør :/

Jaja :) Takk for svar, skal forklare han rolig at det såret meg, og jeg er ik interessert og ha noe forhold i det hele tatt med han, men kun kontakt ang barna.

Så får vi se hvordan han skal takle dette...jaja

HI
Anonym
Sv: Hva ville dere gjordt i denne situasjonen ? NYTT 10:04 19.05.2008
Hei,

Om du ikke klarer å konfrontere han med de situasjonene direkte - så ta hvertfall et oppgjør med han så han blir fullstendig klar over at i ditt hjem kan han ikke komme og gå som han vil. Jeg er av den som ønsker å unngå konflikter i den grad det er mulig, så jeg er usikker på om jeg ville nevnt en gammel situasjon (kommer ikke noe annet enn en krangel ut av det) men ville uansett gjort det helt klart for han at også du stiller krav til han.

Det er så mange ordentlige gutter der ute, som ikke behandler kjæresten sin på en sånn måte - og du virker som en oppegående jente som vil klare å ta tak i situasjonen og gjøre det beste for deg selv og dine barn. Har du tenkt på at ingen ny mann vil klare å ta kontakt med deg når bf går inn og ut av ditt hjem som han selv ønsker?
Anonym
Sv: Hva ville dere gjordt i denne situasjonen ? NYTT 10:11 19.05.2008
Hei :) Ja, har jo tenkt på det, selv om det siste jeg orker er en ny kjæreste, vil bare få gode rutiner med ungene og bf ang samvær....jeg har laget en samværs avtale annen hver helg med han, men den starter ik før i august....

Så frem til da håper jeg han ik kommer hit mer....føler meg dum når jeg ik har visst noe....han alltid følt noe, har spurt han oxo, men han nekta bare og sa han hadde aldri orket andre damer engang for han er såååå sliten med jobb o.l.....

Men at han satt og prøvde seg på henne og viste henne et gammelt klipp på mob hans han hadde tatt av dem året før viser jo hvor desperat han var....jaja....*rister på hodet oppgitt*

HI
Anonym

Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------