GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Småtroll 1-2 år

Våtservietter
14:30 19.05.2008
Vi har brukt våtservietter på sønnene våre helt siden de ble født. Hver dag når vi skifter bleier etc... Ikke i ansiktet, men kun ved bleieskift. Dette fordi stellebordet er på et annet rom enn bad, og vi har ikke tilgang til vann etc på stellerommet.

Kan dette ha skadet "utstyret" til guttene, med tanke på alt som er i våtservietter etc...? Fikk plutselig helt panikk nå, kjenner jeg.................
Anonym
Sv: Våtservietter
14:48 19.05.2008
Så lenge han ikke har fått noe sårhet av et eller annet slag så ser jeg ingen grunn til panikk. Selv så har vi ei tulle som ikke tåler våtservietter , uansett slg.Det merket vi med at hun ble rød og sår.. Tror i grunnen du kan slappe helt av =)
witchofthenorth
14:50 19.05.2008
Takk takk!

Bare tenkte på om det kan påvirke noe i pungen, utviklingen etc... Ei jeg går på skole med, sa at pappaen hennes bruker sånne våtservietter på verkstedet sitt, til å fjerne olje og søl fra fingrene sine - så jeg fikk litt bakoversveis...tenkte det måtte være "sterkt" eller inneholde mange kjemikalier.........
Anonym
14:52 19.05.2008
ja , noen av de er jo h
witchofthenorth
20:36 19.05.2008
Det er sant at våtservietter inneholder mange uheldige stoffer. (stod en test om dette i F&B nettopp blant annet). Derfor bruker vi det ikke på snuppa, men bare til å fjerne sminke (på meg hehe), skitt, maling osv. Eg tenker også at det kan ikke vere heldig for huden når de er sterke nok til å fjerne maling og vannfast sminke med....

Det er jo ikke verre enn å vete noen mesoft/vaskekluter og legge de i en pose der dere steller....vi steller heller ikke på badet, men eg veter bare en vaskeklut før eg begynner eg:)
Yo&LaPirilimbilimbilona
20:49 19.05.2008
Tørket bort en isflekk på buksen min en dag, og fargen fra buksen smittet over på våtservietten. Det var en gammel bukse, flere år faktisk, så det var ingen overflødig farge i den. Da ble jeg skremt!!
Karamellen
20:57 19.05.2008
Jeg tror det går bra så lenge de ikke er såre eller røde. Sjekk testen av våtservietter på tv2 hjelper deg. Vi bruker coop xtra serviettene og jeg syns de er gode! De var også best i test...
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------