GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Småtroll 1-2 år

Hva bør jeg betale for barnepass til hun jeg er tante til???
19:13 19.05.2008
20 kroner?Hun gikk med min datter klokken 14.00 ca å nå er klokken snart 19.30,hva mener dere?Har ikke så god råd å vet det har ikke dem heller.Jeg har jo en datter som må belønnes med snill jente å da går det penger der også.
Anonym
Sv: Hva bør jeg betale for barnepass til hun jeg er tante til???
20:14 19.05.2008
Hvor gammel er hun?
Anonym
21:06 19.05.2008
Snart 12 år
Anonym
21:09 19.05.2008
jeg synes i allefall 50kr. gir man mindre er det nesten bedre å ikke gi noe som helst. er hun over 14 ville jeg gitt 100 kr.
men det forutsetter at dere har spurt om hun vil komme og ikke omvent.
Anonym
22:00 19.05.2008
Hun som spurte om å få passe henne,jeg sa greitt,men jeg snakte med min kjære på telefonen å han sa 40-50 å jeg gav henne 40 kroner.
Anonym
21:34 19.05.2008
Jeg syns iallefall du bør gi 50. Hvis du hadde hatt god råd ville jeg sagt mer. Men du kan jo gi noe annet enn penger også, eller vente til du har råd!
Anonym
21:19 20.05.2008
syns i alle fall 200 kroner
Anonym
21:41 20.05.2008
Hvis hun selv spurte og er i familie, burde man vel ikke betale i det hele tatt?
hafnium
21:46 20.05.2008
Jeg er enig,skal jeg snakke med henne om det da?Si"Jeg har ikke alltid penger å gi deg,men vist du vill passe henne uten å få penger så kan du det også"?Ikk riktigt ordvalg men,vist hun vill passe uten å få penger er det ok for meg.Hvorfor skal alt handle om penger i familen?
Anonym
08:27 21.05.2008
Det går sikkert fint uten penger også. Husker selv at det var stas å passe barn, og gleden er sikkert betaling nok. Men bare si i fra på forhånd at hun ikke får betalt, hun kan bli skuffet hvis hun forventer penger og ikke får.
Anonym
21:47 20.05.2008
Jeg har en lillesøster som var 12 år da jeg fikk min eldste og hun synes selvfølgelig det var kjempestas å bli tante...

Vi avtalte at hvis hun spurte om å få passe/trille betalte jeg henne ingenting, men hvis jeg trengte barnevakt og spurte henne om hjelp batalte jeg. Veldig grei avtale synes jeg, hun fikk gjerne 20 kr timen den gangen. Nå er hun 19 år og får aldri mindre enn 200,- for å sitte barnevakt.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------