GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Far og mor svarer debatten

På oppfordring har vi nå laget denne debatten slik at damene holder seg unna pappa praten. Her kan damene/mødrene stille spørsmål om det meste til mennene/fedrene.
Vi har også testosteron vs østrogen debatten, men den er mer for friske debatt utvekslinger.Testosteron mot østrogen
alenemor.. hva mener dere menn?
19:41 19.05.2008
Jeg kommer til å bli alenemor til en mulattunge, og allerede er det mange som skremmer meg med at jeg aldri kommer til å finne en mann som vil "adoptere" min unge.

Er det noen menn her inne som ville vær ærlige med meg og si deres mening? På forhånd, takk.
Anonym
Sv: alenemor.. hva mener dere menn?
21:44 23.05.2008
jeg er ikke mann, men fikk så lyst til å svare likevel!
hvorfor skulle det gjøre noe!?
er det hudfargen du tenker på? det er vel bare å styre unna rassister, men det hadde du vel gjort uansett!?
f
Anonym
00:23 24.05.2008
ja, jeg hadde nok gjort det likevel, men det er derfor jeg ønsker å høre hva menn mener om dette. de kan føle det anderledes enn hva vi damer måtte tro. =) men takk for at du svarte =)
Anonym
Naboen min har blitt stefar til to mulattunger,
22:47 24.05.2008
som faktisk er verdens nydeligste jenter. En veninne av meg har også blitt stemor til to mulatter, og har bare fått positive tilbakemeldinger på dette.

Jeg hadde vel heller sett på dette som en kvalitetssjekk av ev menn. Siden jeg aldri hadde orket å være sammen med en som nedvurderte mennesker utfra hudfarge.
Synnøve F
Sv: Naboen min har blitt stefar til to mulattunger,
22:12 15.06.2008
skuffet.. ingen fedre/ menn som vil uttale seg?
Anonym
23:19 16.06.2008
Jeg kan ikke se at det er noe problem hvilken hudfarge ungen har.
Tror ikke at det er så vanskelig å treffe menn som synes det samme som meg. Det kan kanskje være en utfordring, men ikke noe problem.

Har dere en god kjemi, så burde ikke dette være noe problem.

Jeg kommer til å adoptere sønnen til min kjære. Gjør det for at vi skal kunne bli en "hel" familie. Sønnen har ikke hatt noen annen pappa enn meg. Gleder meg masse.
klar for å bli pappa
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------