GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Snart klar

Dette forumet er for både damer og herrer som snart er klare for å lage barn, men som ikke helt tør/vil ta steget ennå.
Her er det vel bare å ønske lykke til:-)
Vennlig hilsen jordmor Siri
barn med ny sambo
19:52 19.05.2008
Da har vi bestemt oss at når årets ferie er over så skal vi sette i gang medå prøve å bli gravide.
Gleder meg,men tenker og litt på det.Har en gutt på 7 år fra før(var sammen med barnefar i nesten 11 år(ble slutt da sønnen vår var 4 fordi jeg fant ut at han hadde en dame på si)Vært sambo med min "nye" i snart 2 år.Tankene er at hvordan vet jeg at dette kommer til og vare......Lite lysten på og bli alenemor til 2,men er jo sikker på følelsene min og....men så tenker en jo litt og så tenker en litt for masse :))))))

Klarte meg første gangen så klarer jeg med om det blir en neste gang.He,he gleder meg til og bli gravid igjen,har jo helt glemt hvordan det var.

Så jeg melder meg på de som skal begynne og prøve i juli :))))))
Lange hete netter(vel,hvertfall når sambo har friturene sine)og sikkertmange brukte tester.

Kos dere og håper vi alle kommer i mål.
snartskalviog
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------