GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Småtroll 1-2 år

Vedr.Barnehageplass..
20:56 19.05.2008
Hvis man først har takket ja til barnehageplass og man ombestemmer seg og ikke ønsker den likevel,kan man bare trekke seg...? Andre får da uansett benytte seg av plassen..
Anonym
Sv: Vedr.Barnehageplass..
09:03 20.05.2008
Ja, tror ikke det skulle være noe problem. Vi fikk tilbud to steder, takket ja til begge mens vi tenkte oss om for så å "avbestille" den ene plassen da vi fikk bestemt oss.
emmasmor
09:12 20.05.2008
emmasmor: Det sitter så utrolig mange overnervøse, stressede og fortvilede mødre rundt om i dette landet og venter på barnehageplass, allikevel har du samvittighet til å holde på to plasser så utdelingen tar så mye lengre tid? Takket være deg og alle andre som gjø det på den måten tar det så ufattelig mye lengere tid å få uttdelt plasser, til sto irritasjon både for oss som jobber i bhg og for de som virkelig, virkelig trenger plass.
Anonym
09:16 20.05.2008
Ja, men det høres verre ut enn det er altså. Vi takket ja til plass i studentbarnehagen på andre siden av byen i påvente av svar fra den kommunale som ligger rett ved. Heldigvis fikk vi plass i den kommunale så da sa vi fra at vi ikke trengte plassen i stud. bhg. Ser ikke noe galt i det. Vi gjør alle det som er best for oss selv som regel. Jobber forresten også i bhg ;-)
emmasmor
13:58 20.05.2008
Jeg var utrolig heldig føler jeg.. Ser at det er mange som ikke har fått plass. jeg har ikke bil og bor på et lite sted. Eneste muligheten for meg er den barnehagen som ligger i gåavstand fra leiligheten min. Så jeg søkte kun i den barnehagen jeg. Og jaggu fikk jeg plass også..
Rockstarmom & Superbaby
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------