GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Småtroll 1-2 år

kommer jeg ikke til å klare å amme med neste mann heller ??
23:05 19.05.2008
synes det er litt flaut, men jeg fikk rett å slett ikke til å amme med første mann...synes det var så uffatelig vondt,masse stress fra sykepleierene lillemann var sulten og såkaldt en suger så han slapp aldri brystet mitt... jeg hadde store åpne sår på brystvortene,,,synes hele opplevelsen var helt forferdelig ...attpå det hele kom det ingenting ut av venstre pupp...nesten som brystvorten var tettet igjen ... har så uffatelig lyst å amme neste mann men er det slik at siden jeg ikke klarte det med første kommer jeg mest sannsynlig ikke til å klare det med neste heller ?

Anonym
Sv: kommer jeg ikke til å klare å amme med neste mann heller ??
00:56 20.05.2008
Kan dessverre ikke svare deg, men tenkte jeg kunne fortelle deg min historie.

Har to barn, og ammet eldstemann til hun var 7mnd. Men minstemann var opplevelsen veldig dårlig. Ammet i ca 1 mnd, og med gjentatte brystbetenneklser og lite melk, bestemte jeg meg å begynne med erstatning. Hadde sånn som deg, mye vondt i brystene.

Lurer på om jeg har muligheten til å amme nestemann, men det vil vel bare tiden vise. Klarte det jo med eldste, så det er vel som med barna, veldig forskjellig.

Lykke til med ammingen på neste!
Anonym
00:58 20.05.2008
Det er ingen selvfølge at du ikke skal klare det..... Men tror det er viktig at du har et avslappet forhold til det, ikke stresser og legger babyen til OFTE de første 2 ukene (for å unngå sårhet).
Jeg ammet begge mine. Med første ble jeg også veldig sår og det gjorde veldig vondt den første tiden, men med andre så ammet jeg nesten i ett den første tida og da ble jeg ikke sår. Brystvortene ble herdet raskere tenker jeg.
-Men det er ikke noe nederlag å ikke få til amming da, så synes ikke du skal tenke på det som flaut.
2nj♥
01:05 20.05.2008
Jeg klarte heller aldri å amme, hun ville rett og slett ikke ta brystet. Hun forventa at brystvorta mi skulle være 5 cm lang, noe den aldri har vært og aldri kommer til å bli. Så jeg pumpa ut all melka i 4 mnd., så fikk hun mme etter det. Så jeg tar det iallefall ikke som noen selvfølge at jeg skal klare det med nestemann... Og ja, sykepleiererne på sykehuset er ett jævla mas, holdt på å bli gal av det ammemaset jeg.
June&♥Ellen♥
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------