Denne debatten er for dere som trenger egg eller sædceller, uansett hvilken seksuell legning eller hva slags sivil status dere har. Både for kvinner og menn. Her kan dere utveksle erfaringer og tanker rundt dette og ikke minst hvor man kan få hjelp da det er lite hjelp å få her i Norge. Hvor kan man få hjelp og hva koster dette?
Dette er ikke et salgssted hvor man kjøpe hjelpen her i Norge, for det er nemlig forbudt. Vi anbefaler sterkt at dette skjer gjennom godkjente steder i de landene der man gjør dette. Foreløpig kan man heller ikke donere egg her til lands, men i utlandet.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Jeg vil ha ultralyd NÅ!!!!!
11:43 20.05.2008
Det er ennå to dager til jeg skal til gyn. og det er alt for lenge å vente. Begynner å bli stinn imagen så håper det betyr at det er en del follikler som vokser seg store og fine.
Heldigvis er det i morgen ja. Nå er magen utrolig stinn og jeg må kjøre sprøytene hardere inn. Det blir utrolig spennende å se hvor mange det er der inne. Hadde aldri trodd at jeg skulle glede meg til å gå til gyn. men det gjør jeg nå :o)