GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Keisersnittdebatten

Keisersnitt eller vanlig fødsel?

Ingen må tro at et keisersnitt er en enkel løsning for mor og barn. Det beste er å føde naturlig. Men i noen tilfeller er keisersnitt det eneste riktige, enten av hensyn til mor eller av hensyn til barnet. For mor kan dette ha både fysiske og psykiske årsaker og begge deler er like viktige.
Denne debatten er ment som en møteplass for dere som kanskje skal ta eller har fått bestemt at dere skal ta keisersnitt.
Riktig lykke til videre!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Treger svar fra noen som har hatt flere ks, ang det å kjenne liv denne gangen?
12:44 20.05.2008
Jeg er nå gravid for 3 gang er 19+3 i dag. Men jeg kjenner ingen tegn til liv. Har vært på 3 ul å alt er greit, men synes det er litt merkelig. Morkaka ligger på bakrevegg så det kan ikke være den heller. Men jeg mangler mye følelse på utsiden av magen etter 2 akutte ks, kjenner også mye arrvev. Kan jeg ha blitt "nummen" innvendig også?
Noen av dere som har opplevd det?
2 gutter og lille spire
Sv: Treger svar fra noen som har hatt flere ks, ang det å kjenne liv denne gangen?
20:57 20.05.2008
Har det på akkurat samme måten. har hatt 4 ks allerede, å nå føles ikke magen som min egen lengere!
Desverre er det slik det er, men du vil nok kjenne det godt i uke 24, det gjorde jeg!
Cili73
Sv: Treger svar fra noen som har hatt flere ks, ang det å kjenne liv denne gangen?
17:08 21.05.2008
men du ,var ikke du redd for at du skal ha inngrep engang til . Gruet ikke deg i det heletatt. Hvordan er det hvis man er overvektig? jeg har blitt 30 kg mer etter og ha fått store barn ,mine var 5 kg hver av dem ,så er så redd for og få en til siden jeg får store barn.
MALENA26
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------