GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Hobbydebatten

Her kan du diskutere rosemaling, søm, strikking huflid og hva som helst ellers av hobbyting. Kanskje har du verdens beste oppskrift på pepperkaker også? Vi har og noen artikler på våre sider om Hobby og Kurs
Søker oppskrift på enkel strikket dåpskjole
13:02 20.05.2008
Hei.

Jeg har lyst til å strikke dåpskjole til den lille vi venter, men har hittil bare sett kunststrikk og vanskelige kjoler. Noen som har oppskrift på noe søtt og ikke så utrolig vanskelig? Kan strikke rett, vrang, vridd og fletter :-)

Håper på svar!
Madame Prompadour
Sv: Søker oppskrift på enkel strikket dåpskjole
13:59 20.05.2008
prøv på garnstudio.no
Anonym
10:05 24.05.2008
På sandnesgarn.no mener jeg å ha sett noen fine kjoler..
Kathrine med Helene
03:14 31.05.2008
Har selv strikket en dåpskjole (tror den var fra Sandnesgarn, den var i allefall i et hefte med bare dåpskjoler). Den strikket jeg glattstrikk hele veien, og øverst på skjørtet slapp jeg masker med jevne mellomrom slik at jeg fikk fine striper. Bryststykket og armene var perlestrikk. Enkelt og pent :-)
Fuglehjertet
03:15 31.05.2008
Denne :-)
http://www.sandnesgarn.no/StortBilde.aspx?bildeId=201169&mElement=hGarn&stort BildeSti=stortBilde&bildeStiType=hefter
Fuglehjertet
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------