GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

BIM-treff Telemark

Kafe K på torsdag?
18:23 20.05.2008
Hello ladies, er det noen som kommer på torsdag 22. mai kl 18? Jeg kommer iallefall,kjeder meg så for tiden! Håper mange kan komme!
Matitt
Sv: Kafe K på torsdag?
22:39 20.05.2008
Jeg har også tenkt meg en tur :o) Har et ørlite håp om at prinsessa her kommet før det... Hun gjør i hvert fall iherdige forsøk på å sparke seg ut :o)

Har folket tenkt å spise?

Gleder meg!

Sissel
-sga-
13:04 21.05.2008
Hei, jeg har aldri vært med før men nå tenkte jeg å komme!! Er bare 13 uker på vei da og magen synes lite. Men jeg er gravid altså!!!

Jeg har tenkt å spise, er det ikke en av hovedgrunnenene til å gå på cafe da? :-))) De har fantastisk ostekake med is og frukt der.

Ses!
LinnBE
13:11 21.05.2008
Jeg tenkte middag :o) Dessert er det alltid plass til. Kjedelig å sitte å spise middag alene.

Jeg har bare vært med en gang tidligere selv, på siste treff i Skien. Alltid plass til flere.

Ses!
-sga-
19:05 21.05.2008
Skal ha middag OG kake!!
LinnBE
07:52 22.05.2008
Mmmm....ostekake:) Må kanskje ha middag her hjemme med sambo først, men får se! (kanskje han bare får klare seg UTEN middag i dag, hihi) Sissel, hadde ikke regnet med å se deg denne gangen, husker du nevnte noe om termin 26 mai på forrige treff! Men det var jo koselig at du kan komme likevel!
Ses i kveld :)

Marit
Matitt
09:23 22.05.2008
Hadde det bare vært så vel.. Termin 4 juni ;o) Men lille frøkna er hjertlig velkommen tidligere. Begynner å bli litt lei!!!
-sga-
15:01 22.05.2008
fler som har tenkt seg en tur?
loffmusa
15:52 22.05.2008
dytter jg:)
loffmusa
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

------- Annonser -------