GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Snart klar

Dette forumet er for både damer og herrer som snart er klare for å lage barn, men som ikke helt tør/vil ta steget ennå.
Her er det vel bare å ønske lykke til:-)
Vennlig hilsen jordmor Siri
Hurra! I dag fikk jeg mensen! (dette er nest siste gang jeg skal være glad for det på en stund).
19:01 20.05.2008
Da er det kun en syklus til og så er vi i gang. :D
meg & lille vampyr
Sv: Hurra! I dag fikk jeg mensen! (dette er nest siste gang jeg skal være glad for det på en stund).
23:21 20.05.2008
Jeg også :-)

Blir da prøvere når TR er ferdig.. Skal høre litt med sambo da. Ting er fortsatt litt på hodet her, så kanskje vi venter litt til.
Klar!
Sv: Hurra! I dag fikk jeg mensen! (dette er nest siste gang jeg skal være glad for det på en stund).
18:31 21.05.2008
Vi venter da en syklus som sagt pga økonomi. :) men gleder oss villt til å prøve i juni.

meg & lille vampyr
21:37 21.05.2008
Me too!!!!!!

Gleder oss!
Leon-Sjønnassen født 19.10.06
19:49 27.05.2008
Nå er jeg ferdig med mensen for denne gang. Da er den neste blødningen min offisielt dag 1 i vår første prøveperiode. Dvs om 3 uker, er vi der i teorien:)
meg & lille vampyr
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------