GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Snart klar

Dette forumet er for både damer og herrer som snart er klare for å lage barn, men som ikke helt tør/vil ta steget ennå.
Her er det vel bare å ønske lykke til:-)
Vennlig hilsen jordmor Siri
Herlig!!!
22:37 20.05.2008
I dag fikk jeg signaler på at den faste jobben er innen rekkevidde!!!
Men vet ikke helt enda da... Må nok vente en uke el noe til...
Vi er to stk på jobben som "kjemper" om jobb, men jeg går først pga 4-årsregel heldigvis!

Når jeg da fortalte sambo om mulighet for fast jobb nå, ble han fornøyd. Vi snakket litt rundt det at hun andre kanskje føler seg snytt for jobb osv, men da sa han at det er dessverre sånn det kan være for jenter som er ute i perm i perioder. Jeg sa at det da var bra vi hadde ventet til jeg hadde fast, men at nå var de bare å kjøre på med barn! Da lo han og smilte lurt, så nå er han nok på glid igjen ja!! (For nye lesere ble han plutselig skremt av at jeg plutselig ønsket meg barn).

Skulle bare ønske at jeg hadde visst, for jeg tror at el er rundt disse dager... ;) Men, må nok bare vente til neste syklus er over... Får bare håpe den kommer når den skal da...
***snart prøver :)***
Sv: Herlig!!!
23:25 20.05.2008
Tvi, tvi ;-)
Klar!
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------