GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

BIM-treff Vestfold

noen fra larvik som har termin i september?
11:45 21.05.2008
noen fra larviksområdet med termin i september? jeg er førtegangs og 23 år. Jeg er nyinnflyttet til larvik og kjenner ikke så mange her. koselig å bli kjent med noen:)
anette_n
Sv: noen fra larvik som har termin i september?
12:03 22.05.2008
Hei har termin i begynnelsen av november. Er 25 år, 3 gangs da;) Hvor bor du ca? jeg bor enn så lenge på Hovland, men leter etter hus på Valby/Østre Halsen:)
NuttaMi*2jenter+gull i magen
07:28 27.05.2008
hei,jeg har termin 7.august,har bodd her 1,5 år,jeg kjenner heller ikke så mange her,send meg en priv. meld om du vil treffes en dag.
silja33
14:59 22.07.2008
jeg har termin i desember, er førstegangs!
niania
21:25 31.07.2008
hei på du ;) jeg bor i lardal jeg ;) bare en liten biltur til larvik :) er også nyinnflyttet å kjenner bare svigermor , det er greit det , men trenger ei veninne :P hihi .. noen med nettby? er 36 uker på vei i morgen

klems klems
*min lille sin!*
23:55 2.08.2008
Hei jenter. Jeg har termin i desember, og har prøvd å få igang BIM- treff i Larvik, men det gikk ikke så bra.. Men i Sandefjord er vi godt i gang og skal treffes til onsdagen på Peppes der. Velkommen.
gurka
16:32 3.08.2008
hei,har termin 7.august,har veldig lyst til og treffe noen og bli kjent,koslig og ha noen trillevenner,jeg bor mellom Sandefjord og Larvik,er 33 år,venter nr.3 nå,gleder meg til og få det overstått snart.
silja33
16:17 4.08.2008
Hei!
Bor i Kvelde og har termin 2. september.... Er førstegangs, men vi har daglig omsorg for min samboers sønn på 7 år.. Er innflytter og kjenner ikke så mange heller, så koselig om det hadde gått an og treffes...
Sol*i*magen - høygravid
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

------- Annonser -------