Hei vi skal ha dåp i helgen og alt er egentlig klart, men hvordan er det vanlig at man plasserer gjestene, fadderne osv i forhold til oss selv og hvor mye skal man blande familiene sammen.. HÅPER på svar..
Jeg har tenkt å plassere de som vi selv vil. Litt hver som passer sammen, menn og kvinner og samt at jeg må tenke på mine skilte foreldre som må sitte to ulike steder...
Uf, det er altid vanskelig :-( Så mange ulike hensyn å ta. Hos oss hadde vi 10 gjester og satt ved langbord. Min mann og jeg satt på hver sinde ende. Hans familie på den ene siden og min på den andre. Par/gifte sat ved siden av hverandre. Men vi har en del hensyn å ta, bla. noen tunghørte og noen som ikke tåler hverandre mv. :-) Ak, ja, familie.....
Vi hadde langbord. jeg og sambo satt på midten på ene siden, midt i mot oss satt fadderene, nedover på min side satt min familie og på sambos side satt hans familie. Helt neders i den ene enden plasserte vi barna, fire jevngamle jenter.
Anonym
Sv: Bordplassering i dåp?????????? HJELP
04:52 28.05.2008
Ingen bordplassering her i det hele tatt, vi lot folk sette seg akkurat der de ville.