GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

BIM-treff Vestfold

Nytt treff i Larvik
 11:10 23.05.2008
Vi får vel prøve oss på et nytt treff i Larvik! Det virker som flere har lyst til å møtes.

Hva med onsdag 28 mai kl 1100? Kan jo prøve Bøkeskogen igjen, møtes ved flaggstengene ved inngangen, hvis ikke noen andre har andre forslag.

Håper mange kommer!!
Spennende _juni
Sv: Nytt treff i Larvik
 19:09 23.05.2008
Jeg kommer! Hvis vi ikke møtes i Bøkeskogen, så kan vi møtes over en lunsj på Banken kl 12?
okker-gokker
 11:24 25.05.2008
Lunsj høres bra ut for meg. Vi kan godt si kl 12 på Banken.
Spennende _juni
 11:57 26.05.2008
hei,hadde vært koslig og fått til ett treff med flere,passer ikke for meg onsdag,men de andre dagene går fint.
silja33
 16:41 26.05.2008
Hvis det passer torsdag så kan vi jo treffes da? Kl 12 på Banken?
okker-gokker
 18:51 26.05.2008
torsdag går bra,men hadde passet litt tidligere for meg,halv 11 tida,11 tida.men jeg synes bøkeskogen er litt enklere når jeg har med minstemann,mer plass,og fint og gå litt først,kansje det er noen flere som det passer for på torsdag,kan møtes 11 tida ved flaggstengene event.
silja33
 18:18 27.05.2008
Hei

Jeg har ikke bil tilgjengelig på torsdag, så da kommer jeg meg ikke til byen... Men blir det noe av treff i morgen (onsdag)? Det er jo ikke så mange andre som kan virker det som. Vi kan jo si det sånn at hvis det ikke er fler som viser interesse så avlyser vi det og prøver heller en annen gang.
Spennende _juni
 19:51 27.05.2008
Da prøver vi heller på nytt i neste uke. Nærmer seg termin til Spennende juni, så kanskje du ikke kan være med neste uke ;-) Du har forresten termin på bursdagen til dattera mi :-)
okker-gokker
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

------- Annonser -------