GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Far og mor svarer debatten

På oppfordring har vi nå laget denne debatten slik at damene holder seg unna pappa praten. Her kan damene/mødrene stille spørsmål om det meste til mennene/fedrene.
Vi har også testosteron vs østrogen debatten, men den er mer for friske debatt utvekslinger.Testosteron mot østrogen
Hvordan skal jeg tolke ham egentlig? (om et tredje barn)
13:31 24.05.2008
Mannen min sier han ikke vil ha flere barn. Han fokuserer veldig på det praktiske; at vi trenger større bil da, at vi ikke har råd, at vi ikke har plass. Jeg tenker mer med hjertet og har rett og slett lyst på et barn til (vi har 2 nå), og tenker at alt det praktiske løser seg på et vis uansett. Vi har hatt en del runder på det og han virker bestemt. MEN han er ikke spesielt nøye mht prevensjon (vi bruker kondom) og det er jeg som må passe på den biten. Han går gjerne med på "hoppe av i svingen" og det er jeg som har sagt nei til det hittil fordi jeg kjenner ham godt nok til å vite at det da bare er spørsmål om tid før han "glemmer seg". Så hvorfor tør han være så uforsiktig når han sier han ikke vil ha barn, og vet at jeg vil..? Ser for meg en fryktelig lei konflikt hvis jeg blir gravid..
Anonym
Sv: Hvordan skal jeg tolke ham egentlig? (om et tredje barn)
13:32 24.05.2008
PS har hatt en diskusjon om "hvis" og vi er enige om at abort uansett ikke er aktuelt
kalinikta
19:08 25.05.2008
Dropp tolkinga, og sei til han at om du blir gravid, så har han ikkje noken grunn til å bli sur eller skylde på deg.
Anonym
10:17 3.06.2008
Dette høres akkurat som om min mann.... han har heller ikke så veldig lyst på en til. Vi har 2 som er 5 og 7. Men jeg vil gjerne ha flere, men han er usikker pga ny bil..... blabla... Men innerst inne har han også lyst på det vet jeg.
Så angående mannen din, han høres veldig lik ut som min mann. og det at han ikke bruker prevensjon selv, (det er det du som må passe på)Så tror jeg ikke din mann vil si noe på at du blir gravid.

Lykke til da;-)
chimcaro
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------