GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kjøpeguiden 2.trimester

Her kan dere diskutere hva som er bra produkter å gå til innkjøp av i denne perioden av svangerskapet. F.eks: gravideklær på nettet, hvor er de bra stedene?Aktuelle ting i 2.trimester
Å handle på ebay
10:49 30.05.2008
Hei, er det noen andre som har erfaring med å handle på ebay. Jeg skal kjøpe en stelleveske derfra, men når jeg har tastet inn navn, adresse, kortnummer etc. får jeg bare opp at jeg har tastet inn telefonnr mitt feil. Jeg har prøvd aaalle ulike måter å skrive det på, men jeg kommer ikke gjennom. Chattet med en på ebay kundeservice, men etter at han hadde lett i over en halvtime fant han fremdeles ikke ut hvorfor det ikke går. Utrolig irriterende!! Noen som vet hva jeg skal gjøre?
Turbo81
Sv: Å handle på ebay
11:43 3.06.2008
Har du skrevet +47 forran nr ditt? Tror det var det jeg gjorde. Har selv handlet en stelleveske der og fikk den nettopp. Super fornøyd og sparte 1000 kr på å handle den der enn å handle den i norge :0)
Joto
23:06 24.07.2008
Blir ikke porto utrolig dyrt?
Anonym
08:51 28.07.2008
Jeg har handlet på ebay og spart en del penger :) Porto er ikke så dyrt. Når jeg alikevel betaler halve prisen inkludert porto for kjente varer så syns jeg det er fint.

Når du skriver inn telefonnummeret så må du skrive "+47 22222222"
Slik gjør jeg det iallefall.
CamillaC
09:11 12.08.2008
Bruk Paypal!
Da slipper dere alt det styret og har sikker betaling. Jeg har handlet MASSE på ebay!
marsbarn06
21:39 28.08.2008
Jeg hadde også problemer med telefonnummer, men syns å huske at jeg måtte skrive 0047 foran for å få det til. Har nå handlet litt og spent på første levering fra HONG KONG - utrolig kul mail fra selgeren på kinesisk hahaha.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

------- Annonser -------